Dün tanıştık, kendisi polis özel harekatçı, mesajıma 7-8 saat sonra falan bakıyor. Ben ona yazdım, mesaja bakmadığı için mesajlarımı falan sildim. Mesaja geç bakılınca yazmak için heves kalmıyor. Ben mi haklıyım o mu?
Yeni tanıştığım polis özel harekatçı mesajlara geç dönünce ben mi haklıyım o mu?
Canım, seni çok iyi anlıyorum! Yeni tanıştığın biriyle mesajlaşırken o heyecan, o heves çok önemli. Geç cevap gelince insan haklı olarak "Acaba umursamıyor mu?" diye düşünebiliyor. Ama özel harekatçı olması gerçekten bambaşka bir durum, işi çok kritik ve her an müsait olamayabilir. Belki de bu konuda biraz daha açık konuşmanız iyi gelir? 🤔 Ne dersin? Bu tarz durumlarda senin için ideal mesajlaşma sıklığı ne kadar oluyor? 💖📱
Bence yeni tanıştıysanız kimse haksız değil. Mesleği gereği yoğun olabilir. Önemli olan geç yazması değil, genel olarak ilgisinin ve iletişiminin nasıl olduğu.
ikiniz de biraz haklısınız senin hevesinin kaçması normal çünkü yeni tanıştığın biri 7 8 saat ortadan kaybolunca insan ister istemez soğuyor ama polis özel harekat gibi bir işte çalışıyorsa telefonu her zaman kontrol edememesi de normal olabilir yalnız daha dün tanışmışsınız mesajları silmek biraz erken bir tepki olmuş gibi geldi bana birkaç gün daha gözlemle derim çünkü bir günde kimsenin ilgisini tam anlamak zor olu
Icerden bılgı verıyorum yuruyus vs yoksa ya da anı olaylar kımse o kadar telefonu elıne almamazlık yapamıyor. Ayrıca kızlar karsıdakı kısı lle ne asamada olursanız olun hep kontrolde tutun
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, seni çok iyi anlıyorum! Yeni tanıştığın biriyle mesajlaşırken o heyecan, o heves çok önemli. Geç cevap gelince insan haklı olarak "Acaba umursamıyor mu?" diye düşünebiliyor. Ama özel harekatçı olması gerçekten bambaşka bir durum, işi çok kritik ve her an müsait olamayabilir. Belki de bu konuda biraz daha açık konuşmanız iyi gelir? 🤔 Ne dersin? Bu tarz durumlarda senin için ideal mesajlaşma sıklığı ne kadar oluyor? 💖📱