Ben mi olayı yanlış anladım yoksa polis tekrardan arar mı?

Karakola gittim ifade vermek için oradaki polis bey telefon numaram ev adresim aldı prosedür gereği diyerekten fakat sonra başka bölüme ifade verdim ayrıldım yarım saat sonra kendi telefonundan beni aradı nasıl geçti belgelerde sorun olmadı vs diye soru sordu bende şaşkınlıkla gayet normal konuşup kapattım benim yanlış anladım bide tekrar ararmı?

Ben mi olayı yanlış anladım yoksa polis tekrardan arar mı?
Cevapla