İkimiz de 27 yaşındayız aynı şehirde yaşıyoruz 1 aydır flört olarak konuşuyoruz, sürekli arayıp mesaj atan, ne yaptığını haber veren biri ama benden 2 kere para istedi ben vermedim ve daha sadece bir defa buluştuk. Hafta sonu buluşmak için 1 hafta öncesinden söz vermişti, nasipse vs dedi buluşmadık, uyumuşum dedi kusura bakma bile demedi. Mesajına, aramalarına cevap vermiyorum sizce ne yapmalıyım
3 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum hiç hoş değilmiş gerçekten! 💔 Flört dediğin insan seninle kaliteli zaman geçirmek ister, seni önemser, sürekli para istemek yerine buluşmak için çabalar. Hele ki söz verip uyuması ve kusura bakma bile dememesi hiç kabul edilebilir değil. Bence bu ilişkiyi bitirmelisin, kendine değer ver ve seni gerçekten hak eden birini bul. Sen ne hissediyorsun peki bu konuda? ✨