- Diğer sorum fotoğrafı olmayan kişilere mesaj atıyor musunuz?
4 gü
Çok kolay cevap vermem. Fotoğraf olmaması tek başına kötü niyet demek değil ama insan ister istemez biraz temkinli yaklaşıyor. Profil boşsa, kendini hiç belli etmiyorsa ya da konuşma tarzı da güven vermiyorsa mesafe koyarım. Çünkü sanalda kimin kim olduğunu anlamak zaten zor; en azından karşı tarafın biraz açık ve güven veren bir izlenim bırakması gerekiyor.
Soru sorduğum zaman gelen görüşlerde cevap vermem gereken yerlere cevap veririm.
Mesaj geldiğinde fotoğraf olsun olmasın cevap veririm. Mesaj atmak öyle çok adetim değil ama attığım olmuştur.
Cevap
51Cevap
Ben kimseye mesaj atmıyorum arkadaşlarım hariç. Mesaj atacak olsam da fotosundan öte karakteri önemli benim için
Genel olarak tanımadığım kimseye cevap vermiyorum 🥳
Mesaj almadığım için sorun yok
dm kutum kapali oldugu icin hayir profilden bagimsiz
Fikrini beğendiysem gerçekten kadın yorumuysa mesaj atarim. Sonuçta buluşacak degilim bir iki günde. Görüntülü konuşuruz belki tanışırız kafasindayim. Fotosu yok diye tanimayacagim anlamına gelmez
Burası Instagram ya da Facebook değil, kendini tanıtma uygulaması değil, neden fotoğrafına bakıp ona göre cevap vereyim ki. Herkese aynı yaklaşırım, cevap veririm.
Genel olarak mesajlara cevap vermiyorum ama bi tavsiye isteyenlere falan yardımcı oluyorum tiplerinin önemi yok
Mesaj yazana müsait olunca yazıyorum sonuçta bu platformu çok ciddiye almıyorum o sebepten bir mahsuru olacağını düşünmüyorum.
Fotoğrafımı bilse ne olacak görücüye mi çıkıyoruz fikirlerimi bilse yeterli değil mi kim olduğumun ne önemi var
Peki ben de bir soru sorayım: fotoğrafı olan kişilerin gerçek fotoğrafları olduğuna inanıyor musunuz?
aslında fotosu yoksa bazen sorularda ilgimi çeken bişi oluyor evet diyaloga geçiyorum ama genel itibari fotolardan yürürüm
Cevap veriyorum ufak bir tanışma sohbeti oluyor ama bir süre sonra yüzünü göstermeye bile naz yapıyorsa başarılar dileyip ayrılıyorum ortamdan 😂
Burada mı? Dm kapalı benim.
Belki foto koyanlar fake, güven olmaz ki tanımadan, tabii ne kadar tanırız orası ayrı...
Fotoğrafı olsun olmasın kimseye mesaj atmam.
Bana da atamazlar.
Cevap vermiyoruz ve atmıyoruz Cemile, kılıç dövüşüne hacet yok
Belki burada kilerin çoğunun fotosu gerçek değil
Herkese cevap veririm ama verdiğim cevaplar değişir. d
Hiç kimseye gerek duymadıkça mesaj atmıyorum. Fotoğraf kriterim de yok.
Kendisini tanıtması için şans veriyorum. Yalan söylemeye devam ederse, konu kapanır.
Mesaj çok geliyor ama çoğuna dönmüyorum bazılarına cevap yazıyorum düzgün sanıp 5 ci cümleden sonra işi cinselliğe çekiyorlar
Fotoğraf gösterge sayılmaz ki. Ayrıca çoğunun fotosu yapay zeka
foto olunca ne değişirki herkes fake koyar :D
Mesaj kutum kapalı
Fotoğrafı olmayanları muhatap almıyorum
Fotoğrafı fake olan kızların sorusuna bile yazıyorum
Kimin fakesiyim
Size demedim ki fake foto kullanan kızlar için dedim
Dünkü soruma da gelip dedin
Sorunuza ilk defa yazıyorum
Anladım
Evet cevap veriyorum
Fotoğraflı ya da fotoğrafsiz ayrımı yapmam
Herkese cevap veriyorum
Evet veriyorum
Keyfim ve kahyasına bağlı tamamen
Veriyorum saçma bir şey yazsa da veririm
Soru önemli benim için kişi değil
Mesaj kutum kapalı
Olduğu halde cevap vermiyorlar 😃
Goremezssem d evam ettirmiyorum
Hic kimseyle konusmuyorum
Evet veriyorum. Cevap kriterimde bu yok
Olabilir benim de yok çünkü
Cevabı fotoğrafa göre vermiyorum :D Ne alaka :D
sadece kızlara
Atmam da vermem de
Fotoğraf yükleyemiyorum ne yapalım.
E fotolar da sahte
Veriyorum atıyorumda
Kimseden mesaj almadım atmadım
attığı mesaja bağlı
Neden vermeyeyim
Hayır be iy
Kimsenin gerçek fotosu yokki
Olan kişilere atılıyor mu?
Sen veriyormuşum
insanlarla uğraşmayı bıraktım
Olanlara da cevap vermiyorum
Veriyorum
kız olursa cevap veriyorlar
Her iksinidee yapıyorum
İkisinede yok
Yazana yazıyorum
Asla mesaj atmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?