Nişanlım hediye almıyor, sadece para veriyor; bu beni değersiz mi hissetmeli, ben onun doğum gününde ne yapmalıyım?

Nişanlımla 1 ay sonra evleneceğiz. Dün doğum günümdü, gece mesaj attı, kutladı, gündüz de iş çıkışı dışarı çıkartıp çay kahve ısmarladı, tatlı yedik, güzel sözler söyledi ama hediye almamış, para vereyim kendine hediye al dedi, yok dedim. Geçen Sevgililer Günü'nde de ben ona hediye almıştım, o bir şey almadı. Şimdi temmuzda onun doğum günü var, ben ona ne yapmalıyım sizce

Nişanlım hediye almıyor, sadece para veriyor; bu beni değersiz mi hissetmeli, ben onun doğum gününde ne yapmalıyım?
Cevapla