Sevgilimi deli gibi severken başka bir çocuktan etkilenmem normal mi?

Sevgilime çok aşığım cidden onu deliler gibi seviyorum, ilişkimiz için çok uğraştım ama aklımda bir soru var, kendimi kötü hissediyorum. Sevgilimin olmadığı bir ortamda bir erkekle denk geldik, birbirimizi gördüğümüz ilk andan itibaren bir şeyler var biliyorum, garip bi his nasıl anlatsam bilmiyorum işte. Aradan birkaç gün geçiyor biz sadece sohbet ediyoruz tabi herhangi bi yakınlık yok. Öğreniyorum ki benim sevgilimin uzaktan bir arkadaşı bu çocuk ve birkaç gün geçiyor biz konuşuyoruz yine arkadaşça ama arkadaşlık gibi değil işte. 1-2 hafta oldu denk gelmedik, neden onu merak ettim ya da onu tekrar görmek istememin sebebi ne

Ben cidden sevgilimi çok seviyorum ama bu yaptıklarım kendimi kötü hissettiriyor hem de ona olan sevgimi sorgulatıyor. Çocukla sohbet ettim sadece arkadaş grubunda bazen de yalnız

Sevgilimi deli gibi severken başka bir çocuktan etkilenmem normal mi?
Cevapla