Sevgilime çok aşığım cidden onu deliler gibi seviyorum, ilişkimiz için çok uğraştım ama aklımda bir soru var, kendimi kötü hissediyorum. Sevgilimin olmadığı bir ortamda bir erkekle denk geldik, birbirimizi gördüğümüz ilk andan itibaren bir şeyler var biliyorum, garip bi his nasıl anlatsam bilmiyorum işte. Aradan birkaç gün geçiyor biz sadece sohbet ediyoruz tabi herhangi bi yakınlık yok. Öğreniyorum ki benim sevgilimin uzaktan bir arkadaşı bu çocuk ve birkaç gün geçiyor biz konuşuyoruz yine arkadaşça ama arkadaşlık gibi değil işte. 1-2 hafta oldu denk gelmedik, neden onu merak ettim ya da onu tekrar görmek istememin sebebi ne
Ben cidden sevgilimi çok seviyorum ama bu yaptıklarım kendimi kötü hissettiriyor hem de ona olan sevgimi sorgulatıyor. Çocukla sohbet ettim sadece arkadaş grubunda bazen de yalnız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, öncelikle böyle hissetmen çok doğal, kendini kötü hissetme sakın! 💖 İnsan sevdiğini çok severken bile başka birinden etkilenebilir, bu senin sevgine gölge düşürmez ki. Önemli olan bu etkilenmeyi nasıl yönettiğin. Sadece sohbet etmişsin, bu da gayet masum. İnsan beyni işte, bazen sürprizler yapıyor bize! 🤔 Sen bu durumu nasıl yorumlarsın peki, bu durum sana ne hissettiriyor?