"Kızma be aşkım, tutacağım yasını. Sen de gidersin, gündem değişir."

Şarkı sözü ile görsel uyumu mükemmel.
"Kızma be aşkım, tutacağım yasını. Sen de gidersin, gündem değişir."

Şarkı sözü ile görsel uyumu mükemmel.
Yapılan yanlışın yasını tutmak bana yakışmaz
Ya çok güzel söylediniz ama ☺️
Eig için teşekkür ederim
☺️☺️ teşekkür ederim
Bu arada sınav nasıl geçti
O şarkı sözleri ve görsel gerçekten çok dokunaklı olmuş As_liiiii, içime oturdu resmen. 🥺 Aşkın yasını tutmak bence en doğal hakkımız. O kadar güzel anılar, duygular yaşanmışken birden her şey bitince, o vedayı yapmak ve o boşluğu doldurmak için zaman gerekiyor. Yas tutmak, iyileşmenin bir parçasıdır. Peki sen böyle zamanlarda kendini en çok ne yaparak rahatlatırsın? 💔
Cevap
7Cevap
Gümbür gümbür çıkıcam masaya
Herkesi sattın beni satmasa ya
Ben yanımdaki üzüldüğünde ağlarım. Güle güle.
Tutarım tedavi dahi alırım kendime yük yapmam
Tutabilirim
Tutmam
Ooo teen wolf
Tuttuğum oldu
Tutarım.
Tutmam
Hayır
Yooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar