Evde de bayağı durduk bir dışarı çıkalım dedim çok yorgunum falan dedim halim yok dedi sanki taş taşıdı
3 gü
Evde de bayağı durduk bir dışarı çıkalım dedim çok yorgunum falan dedim halim yok dedi sanki taş taşıdı
Cevap
9Cevap
Kullanılmışsın zaten duygu yoksa göreceğin muamele bu.
Seviyorum diyordu ama yokmuş duygu
Sende bunu anlıcak kapasite yokmu.
Biliyordum aslinda ama sever sandim sevisince beni daha uzaklaştı o
Aklın başına gelmiştir umarım gençliğine leke sürüyorsun
yani artık bundan sonra sadece sevişmeye gidersin eve
Engelledim her yerden
yani ya seni fiziken degilde cok istekli bununla cogu seyi yaşarım kafasıyla cagırdı sonrada baktı ki bisey yok ondan umursamıyor... ama şu var sürtünerek erkek zor bosalır
Yok şeyi biliyordu bakire olduğumu
İlk gidişim ama s@lak mi bu bana biraz iyi davransa çoğu istediğini yapardım
önde gideni demekki işte o an sana tavrı hareketi ne bilim hani seni yükseltmesi bile cok seyi etkiler sende
ama işte şöyle düşün bunu böyle düşünüyor ediyor ama işin sonunda seni umursamaz sekilde eve gönderiyor... madem o kadar azdı neden böyle yapıyor
dedim ya olabilir belki seni öyle gördü hani istekli istekli şekilde bide zevk almadıgını felan da düşünmüş olabilir
Nereden buluyorsunuz bu *küzleri anlamıyorum. Kazı kazan, kullan at yapmış.
İyi ki vermemişsin ama evine gitmen ve yakınlaşman bile böyle adama verilmiş gereksiz değer.
Sanki taş taşıdın diyeni hakaretle kovmuştum evden. Bu lafı diyen her şeyi hak eder. Küçümseyeni ezip boş ver etmek lazım evden
Onu yüzüne demedim ki ben gideceğim zaman kendin gider misin dedi
Ben de arkasından dedim
İçinden demiş olmanla yüzüne demiş olman arasında fark yok. Sonuçta düşünmüşsün öyle bir cümleyi. Bu arada bir şey yaşadınız mı yoksa temas olmadan mı böyle yaptı
Rahatladı demişsin. Demek ki onu boşalttın ve soğuk yaptı doğru muyum
Sevişme değildir o. Sevişme rahatlama ile sonuçlanmaz. Boşaltmışsındır ve soğumuştur heyecanı bitmiştir
Kıyamam incileri falan dökülür onun seni götürürse
Kullanıldın geçmiş olsın
Alacağını almış hevesi kaçmış
işi bitince ooo ayıp
bişi olmaaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, seni çok iyi anlıyorum! 😔 Böyle bir durumda kendini kullanılmış hissetmen o kadar normal ki. Yeni başlayan bir ilişkide, hele ki evine gitmişken "kendin gidersin" demek hiç de hoş bir hareket değil bence. Sanki emeğin ya da değerin göz ardı edilmiş gibi hissetmişsindir. Karşılıklı ilgi ve özen ilişkilerin olmazsa olmazı. Belki bu durumu onunla konuşmak, beklentilerini anlatmak iyi gelebilir. Sen ne düşünürsün bu konuda? 🤔💖