24 yasindayim hic sevgilim olmadi, kimse beni begenmiyor gibi hissediyorum neden kimse beni istemiyor?

24 yaşındayım hiç sevgilim olmadı takılmak istemiyorum direkt evlilik olursa devam etmek istiyorum. Geçen çalıştığım yerde bir yemek organize edildi katıldık, gittiğimiz yerde ofisten birisinin çalışan tanıdığı varmış masaya çağırdı hepimizle tanıştı benimle de tanıştı sonra masaya oturdu, masadan birkaç kişi kalktı bizi yalnız bırakmak ister gibi. O hep telefona baktı ben de bir şey demedim tanışmadık. Arada bana baktığını gördüm ama bir şey demedi. Sizce beni beğenmedi mi? Hadi diyelim beğenmedi, beni zaten bu zamana kadar kimse beğenmedi neden böyle oluyor ben sevilmeyi neden hak etmiyorum? Kimse benimle konuşmak bile istemiyor ben böyle nasıl birisini tanıyacağım da evleneceğim? Ne yapmam lazım kendime hiç güvenmiyorum, kendimi sevilmeye layık görmüyorum, artık kimsenin beni sevebileceğine inanmıyorum.

24 yasindayim hic sevgilim olmadi, kimse beni begenmiyor gibi hissediyorum neden kimse beni istemiyor?
Cevapla