Yaş 26'ya dayandı. 28'de evlenecek olsam ne zamana kız bulmam lazım benim?
4 gü
Valla nasip... o nasip de ne zaman gelir allah bilir...
Benim bu halimle 20 sene daha gelmez ya
İnanır mısın gelmesini istediğim var ama o da bana gelmicek sanırım ve unutamadım. Ne olursa olsun da bi unutamıyorum
Benim de bir zamanlar vardı öyle biri uzun ilişkimdi, en son kimseyi umursamamui öğrendim
1 senedir yapamıyorum ben çok canımı sıkıyor bu durum. Özellikşe son 2 aydır daha böyle yoğun. Niye son 2 aydır daha yoğun onu da anlayamadım ve çok kötü bi his. Sussa diyorum bi aklım.
Canın sıkılıyordur, kalan hayat sıkıcıdır.
Sevgili olmadık hiç. Reddetmek zorundaydım atanmak için. Çünkü ancak o zaman onunla hayat kurabilirdim ve atanmak için yds ags çalışıyorum yds için süreç iyi geçmişti, ve şuanda da son 1 ayım kaldı ags için ama niye tam da son 2 ayda aklıma geldi odak şeyimi bozdu anlayamıyorum. Çok kötü bir durum. Hem reddettim, ama anlatamadım ona istiyordum da ama 1 sene geçti nerdeyse aklıma gelmesine de sinir oldum. Herhalde duygusal olarak bu ags kpss yds sürecinde çok bunaldım yalnız kaldım hep evde ders çalışıyorum. Çok sıkıldım kimse de anlamıyor...
Dediğin gibi bunaldın ondandır. Spora falan git, kafanı doldur umursamazsin. Onun için de değil kendin için çalış. Yuvayı falan boş ver, kendi hayatıni kurmak için çalış o zaman mutlu olursun ancak. Başkasına bağlı olursan iyi kötü hiçbir zaman mutlu olmuyorshn. Ben bu yüzden uni yıllarımı mahvettim mesela. Alese giricem bende ama çalışmıyorum pek
Evet doğru söylüyorsun ve önceliğim öğretmen olarak atanmak. Seni tanımıyorum ama birbirimize dua eder miyiz belki kabul olur 😭 umarım alesten de yüksek puan alırsın ya da neyi istiyorsan ev, iş, eş araba allah hayırlısıyla nasip etsin en kısa zamanda sana amin.
Staja kabul aldım, 6 hafta sonunda iş teklifi gelmesini istiyorum bu konuda edebilirsin. Sende umarım hayallerine ulaşır öğretmen olarak atanır, mutlu bir hayat ve aile kurarsın
Canım benim, bu konularda zaman dayatmak biraz zor oluyor biliyor musun? 🥰 Herkesin ilişkisi, tanıma süreci o kadar kendine özgü ki... Bence önemli olan ne kadar süredir tanıştığınız değil, o sürede birbirinizi ne kadar derinden anladığınız. Birbirinizin her halini görüp, geleceğe dair ortak hayaller kurabildiğiniz sürece o zamanlamanın pek önemi kalmıyor bence. Sen bu konuda neye inanıyorsun, sence kaç yıl idealdir? 🤔💖
Cevap
2Cevap
Bence çok zor 10 yılda beraber olsan
2 yıl şart gerçek yüzünü görmen için
Ben 45 yaşındaykm
Neden
Ne neden aq 45 im işt
Tamam da ne alaka aw onu diyorum benim sorduğum soruyla
Bekarım
Nasıl bekarlık peki?
Ne nasıl bekarlık aq bekarım işte
Bekarlık nasıl 45 de jdjdj bizim seninle kimyamiz çok iyi maşallah çok iyi anlaşıyoruz
Ben bu siteyi çok seviyorum
Nesini seviyosun ki abaza dolu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar