Ay bir usta var ne kadar gıcık, yüz verdiğimiz için mi böyle davranıyor, sert bir şekilde "Gel buraya." falan demeler, yüksek ses tonuyla konuşmalar, onlara karşı sert mi olunmalı? Peki ya oradaki gevşek erkekler
3 gü
Ay bir usta var ne kadar gıcık, yüz verdiğimiz için mi böyle davranıyor, sert bir şekilde "Gel buraya." falan demeler, yüksek ses tonuyla konuşmalar, onlara karşı sert mi olunmalı? Peki ya oradaki gevşek erkekler
Cevap
3Cevap
Yolda geçerken suratlarına tukurmeyecegin insanlar boş yapıyor
O kadar ınsan var kı hepsı farklı kafada kızlar mesela yanlarına çağırır ben hıc gıtmem yanlarına çünkü o ortamı sevmem
2 tokat atıver sorun çözülür
Gücüm olsa ahhh o ustaya fazla tuz verdım Galıba baksana sesını yukseltıyo
Mizacin sert olmalı
Yuz verdıgım ıcın oldu dımı sert bırı olmadım çünkü ama geçen mesela sert bı sekılde gel buraya fılan ben ses etmedım etmelı mıydım
Etmeliydin
Ne gıbı mesela en ıyı cevap ne olurdu
Haddini bil diyebilirsin
Acil bı şey sorcam
Dinliyorum
Şimdi ben Tekstilde calistigimi söyledim orada birinden hoşlanıyordum hani bir şeyler yaşadık ama böyle karşılıklı ileri gitmedik tabii ki de en son bir kere buluşmuştuk son demiştik falan filan sonrasında zaten sanki hayatımda biri var WhatsApp’tan mesaj atma gibisinden konuştu şimdi de mesaj atmış hani maaşın yattı mı diye falan filan çok sık konuşmazdık çünkü geçen gün ben yazmıştım beni engellemişti sanırım sence bu durumda ne yapayım
Evet belki de saftım sürekli kabul ettim kabul ettim bu sefer sence ne yapayım noktayı koyayım mı
Koymalisin bence de kendini böyle açık kapı gini gösterme
Şey dedı Nerdesın napıyosun fılan nerde olduğunu ılk soylemedım maaşım yattı dedım daha yazmadım sonra sahıle gıdelım oturalım gelemem dedım evde deılım dısardayım tekrar Nerdesın fılan arabayla alim senı olmaz görüşürüz dedım
Seninle konuşmak istemiyorum diyebilirsin
Ay keşke öyle deseydim sert olmfum ona karşı zaten normalde böyle deıldım
Bir daha yazdığında şöyle
Zaten normalden engellemıstım ara dıyodu arayamam Gelmıcem dedım
Gerek yok engellemıstım zaten normalden wp tanda engelledım
Aferin en doğru karar
Ordakı erkeklerle de muhatap olmım tekstıl ortamı sert olmak ıyı Galıba
Çünkü ıyı olunca olmuyo bunu anladım
Evet maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o tarz insanlar insanı çileden çıkarır! 🙄 İş yerinde böyle durumlar yaşayınca kendini kötü hissetmen çok normal. Bence sert olmaktan ziyade, sınırlarını net çizerek ve mesafeni koruyarak daha güçlü durabilirsin. Yüksek ses tonlarına karşılık sakin ve profesyonel bir şekilde konuşmak, gevşek tavırlara da prim vermemek en güzeli. Unutma, senin huzurun her şeyden önemli! ✨ Sen bu konuda ne düşünüyorsun, deneyimlerin oldu mu?