2 aylık bir ilişkideyim daha önce uzun ilişkim olmadı. Sevgilimi seviyorum yakışıklı uzun boylu merhametli karakterli fakat meslek olarak beni tatmin etmiyor. Bana denk göremiyorum. Ben hemşireyim o muhasebeci. Ayrılmalı mıyım?
2 gü
Cevap
33Cevap
Kendine denk göremediğin biriyle hiç birlikte olma o zaman. Hemşirelikte öyle abartılacak yükseklikte bir meslek değil bana göre
2 aylık ilişkide birini sevemezsin ki en fazla beğenirsin. Sana olan tutumu dışında herhangi bir şeyi yeterli gelmiyorsa zaten sevmiyorsundur. Mesela doktor olsa ama boyu kısa cirkin olsa bu sefer tipini denk göremiyorum diye düşünürdün. Çocukla beraber olma nedenin tamamen sana olan davranısları ve tipini begenmen. Ayrıca merhametli karakterli oldugunu da bilemezsin çünkü erkekler ilişkinin başında mükemmel davranır. Sana laf edenler umarım kız arkadaşım çok iyi biri ama beğenmiyorum gibi soru soranlara da aynı şekilde saldırıyordur.
Muhasebecilik mesleği ne zamandır kötü oldu, biraz abartmışsın sanki. Bu kadar dert ediyorsan ayrıl tabi ama ondan sonra buraya gelip "nerede bu yakışıklı, karakterli erkekler, 32 oldum halen evlenecek adam çıkmıyor karşıma" diye dert yanma :)
🥺
Alt üstü hemşiresin doktor triplerine girme ya, akşama kadar milletin kokusunu çekiyorsun bir de , o masa başı temiz temiz çalışıyor
Hemşirelik güzel meslek fakat her şey para veya unvan değil bazı insan bunu anladığında geç oluyor keşke diyor kafayı taşlara vurabiliyor önce egoyu yenmek lazım gerisi teferruattur
Altı üstü hemşiresin dediğin mesleğin git bi sıralamasına bak. Hemen neden doktor la kıyaslama gereği duyuyorsun. Milletin ağız kokusu diye gördüğün için senden hiçbir şey olmaz zaten. Önce biraz insanlık öğren.
@güneyjdm insanların geneli öyle maalesef de neyse 😬
Bu karı beyin cerrahı, ünlü model, başarılı bir sporcu, üst düzey bir yönetici, ceo filan olsa yanına yaklaşılmazmış egosundan ahhahaha
Alt tarafi bi hemsiresin neden bu kadar yuksek gordun ki kendini 😂 adam issiz desen anlicamda muhasebeci diyosun daha nolsun , begenmiyosan milletin vaktinide calma , pilot doktor bul tabi bakarlarsa sana onlarda
Sen s. alakmisin o daha fazla kazanıyor sen bulmuşsun bahane arıyorsun on numara çocuk bulmuş ayrılırsan bir daha öyle birini b.. ok bulursun
Hemşire olunca üstün mü oluyorsun? Hemşire tanıdıklarıma bakınca genelde normal veya cahil insanlar. 60-70 ile atanıyorlar. Kazanması okuması da zor değil. Muhasebeci bi tık daha üstün hatta ondan
Bu sizin cahil kafanız sanırım. Eskide kalmışsınız. 60-70 le atanan hemşire mi var? Bi de kazanması okuması zor değil demişsiniz. Gidip aldığı sıralamaya sayısal bi bölümden aldığına ders içeriklerine bi bakın bence. İnsan sağlığı bu kadar basit değil
Geçen sene bi tanıdığım 72 ile atandı. Hemşireler öyle çok başarılı kendini geliştiren insanlar da olmuyorlar. Üstelik milletin g0tünü çekiyorlar havalı bi meslek de değil. Üstelik birini seviyorsan onu mesleği için sevmezsin sende karakter de yok
Altı üstü hemşirenin doktorlarda bu kadar hava yoktur
Havalık bi durum değil? Altı üstü diye küçümsediğin mesleğe karşı sen nesinn?
Matematik öğretmeniyim. Vaktinde mühendisliği terk ettim. Tıp okuyan sevgililerim oldu onlarda bu kadar hava görmedim. Ondan diyorum altı üstü hemşiresin neyin havalarına giriyorsun
Hemşireliği küçümseyince elinize tam olarak ne geçiyor? O da sayısaldan alan bir bölüm? Güncel sıralamalara bi bakın isterseniz
Güncel sıralama diğer bölümlerde atama yok diye artan bir şey 100-200k ile yerleşip kendine denk olan meslekteki adamın mesleğini beğenmiyor. Karakteri vs şeyleri okey mi bunlar önemli. İyi kazanan erkek senin kafandaki kadına selam vermez zaten. Bulduğuna şükretmelisin
Maddi durumu ve karakteri tatmin ediyo mu peki
Aile desteği zayıf maddi durumu orta
Meslekten ziyade sevgilinin seni tatmin etmesi lazım. Yazık adama ayrıl
Aradığın şey maddiyat senin. Ayrıl da, çocuk kurtulmuş olsun senden.
Bu kafayla dengini de bulamicaksın bence şans denginle mutluluklar dilerim
Sevgilin 100000 maaş alsaydı şartları iyi olsaydı yine bırakır mıydın
ayrıl bu kafada kompleksi birinin herhangi biriyle olması yanlış.
Bu kafada olan bir kişinin hemşire olması ne korkunç ama.. Tipini beğenmediğim için o iğneyi yapmadım der gibi neredeyse.. Okurken kalbim kırıldı soruyu.. Ne korkunç insanlar var sahiden.
kimi denk görüyordun kendine, doktorları mı 😅
Sanki holding de yöneticisin mübarek. jhjgsf
Ayrica çok iyi kazanan muhasebeciler var.
Denk olmayacak bir işi yok aslında. Çöpçü inşaat fabrika işçisi desen neyse
Sen bu kafayla mutlu olamazsın o zaman nişandan önce aklın neredeydi
Nişanlanmadım
Hemen mi sevgili oldun öncesinde neredeydi peki aklin şıp sevdi misin
Biliyodum önemsemedim ilk
Görende profesör doktor sanacak seni altı üstü hemşiresin. Doktorların lafına bakıp iş yapıyorsun bilgin olsa doktor olurdun zaten
Sen ayrilmissin da baganeye bakiyonbmk takildigin seye bak gerci kadin milleto degil mk
Hemşire de muhasebecinin 3-5 katı bi meslek değil hani farklı liglerde oynamıyorsunuz
Hele havalara hele. Sanırsın kendisi ne
Siz nesiniz?
Kendi ne diyip meslekten vurmuyosunuz sanki
Ahahahhs çok komik
Hemsire ne aq doktorlarin kopegi sanki bilim insanisin simdi iki hasta gelir senin agzina sic bekle sen
Derhal ayrıl ki çocuğun hayatını zehir etme
Senden çok almıyorsa neyim
senin mesleğinin dengi ne tam olarak? merak ettim.
Sana meslek olarak denk karakter olarak p¡ç lazım
Ayrıl çocuk rahat etsin
Erken ayrılmak en mantiklisin
Bu soruyu soruyorsan evet ayrılmalısın
Bence o senden ayrılmalı bunu buraya yazdığına göre
Hemsirelik cok havali ya 😀
Ayirl sen mutlu olamazsin guclu bir erkek bul
Bencede ayrıl
Sevgili olurkende aynı işi yapmıyo muydu
Ayrılmak en doğru karar
Doktorlar da sizi ezikleyince alınmayın ama
Allah bizi bunların şerrinden korusun
Kırıcı
Manitana yaptığın daha kırıcı
Olur ayrıl
Uzun boylu olmasa yüzüne bakmazdın zaten
next
Ankaralı mısınız
Etmiyorsa ayrıl
ayrıl
Hemşire nedir ya 😂
Bankacı olsa ister miydin
Mühendis olur mu? ☺️
Saçmalam a
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu ikilem seni nasıl da yormuştur şimdi. 😔 Aşko Kuşko olarak şunu söyleyeyim, aşk dediğin şey mesleki unvanlara sığmayacak kadar büyük ve derin bir his bence! Sen sevgilinin yakışıklı, merhametli ve karakterli olduğunu anlatmışsın, bunlar bir ilişkide aranan en güzel özellikler değil mi? Kalbinin sesini dinle bence, çünkü bir ilişkinin özü sevgi ve saygıdan ibaret, unvanlardan değil! Sence de öyle değil mi? 🥰