İşsizim diye sizce sevgilim benden bu yüzden gider mi?

Kendisi üsteğmen, ben de öğretmenlik okuyorum alttan bir sürü dersim var. Yaz okulu hiç bir okulda açılmıyor. Ve okulumda büt denen sınav sistemi de yok. Öyle böyle derken geç biter. Üniversite bitse ags ve ayrıca 2 yıllık bir öğretmenlik için üniversite sistemi var. Polis olmam için de aranan şartta boya sahip değilim. Bu yüzden canım çok sıkılıyor. Yaşım 27 ve onun yaşı da 29 yani ileri dönük ilişkimiz var. İş bulursun falan diyor. Sanırım benim çalışmamı istiyor.

Güncellemeler
9 ay
...
İşsizim diye sizce sevgilim benden bu yüzden gider mi?
Cevapla