Geçmişteki insanları tanımak ve zaman geçirmek isterim daha çok
6 gü
Yazılmamış geleceğe gitmek mümkün değildir eğer öyle olsaydı zaten zaman makinesi yerine geçen zamanda bugün hızla atlama yaşatan şeyler zaten var olmazdı onlara zaten bir nevi belirlenmiş zaman makineleri diyebiliriz.
Örneğin eskiden insanlar bir yere yürüyerek veya deve atla giderken bugün turbo hızlı giden şeylerle gidiyoruz ama
Amayı açıklarsak hala o hızlı araçları kullanmayanlar var. işte onlardan önce bir zaman atlaması yaşıyor geleceğe biraz gidiyoruz fajat çokta ileri gidemeyiz çünkü aynı hızla dünya gelişmiyor.
Bu yüzden ne kadar hızlı gidersek zaman atlaması yaşarsak o zaman bizim için gelecek zamanı oluyor
Aynı yere Üç günde gelecek bir insandan önce gidersen üç gün ileride olursun bu senin elinde olan gelecektir zaman kazandın ama diğer şeyler sana yetişmesi için de beklemek zorunda kaldığın için eşitleneceksin.
Ha şunu yaparsın erken geldiğin için sana ait olan bu gelecekte herkes sana yetişmeden olmayan şeyler üretip veya olmuş şeyleri ileri taşırsan diğer her şey sana yetişince işte onlar geleceğe gelmiş olurlar kısaca geleceği sen inşa edersin
Elinde saf zaman olacağı için yazmak veya yazılmasını beklemek zorundasın
Tabi kaderde izin verdiği sürece.
Reis fizik dilinde de anlatmadım ki herkesin basit anlayacağı şekilde üşenme en azından yazarken benim kaybettiğim zaman ve soruna değer verdiğim emeğe karşılık oku lütfen
Canım benim, kesinlikle geçmişe giderdim! 🤩 Düşünsene, hem o dönemin kıyafetlerini giyer, hem de insanlarla tanışıp aşk hikayelerini dinlerdim. Belki eski İzmir'i bile görürüm kim bilir! 🥰 Sen de benim gibi insan hikayelerini merak ediyorsun anlaşılan. Eski zamanlardaki ilişkileri, flörtleri öğrenmek süper olurdu bence! Peki hangi döneme gitmek isterdin, var mı aklında özel bir yer? ✨
Cevap
5Cevap
ATATÜRK dönemine giderdim, o dönemin Türkiyesi yasanacak tek Türkiyeydi
Gelecek daha cazip ama zaten geliyor geçmişe gitmek daha güzel olur gibi
Bitmemiş devam eden zamana gitmek imkansızdır, ama devam eden zamanda bitmiş bir geçmişe gitmek bir nebze olabilir zaten buna da tarihi eser deniyor.
onaları da oldupu kadar korursak en fazla hayal ederiz. Dokunarak okuyarak bugünle kıyaslayarak o dönemin kıyafetlerini üretip giyerek anıları anlamaya çalışırız.
Dna bulursakta klonlar hayatta tutmaya çalışır ye felaketimizi hazırlarız ya onlar zaten fazla yaşayamaz yaşasalarda aynı kişi zaten olmadıkları için dönemini anlatamazlar.
@aynadakiajan bravo ajan aynadaki
Estağfurullah hocam seviyorum füturizmi görünce tutamıyorum kendimi belki fütürsuzca olsada rahatsız ettiysem kusura bakmayın lütfen.
@aynadakiajan estağfurullah ya nick hoşuma gitti birazda soruyu çağrıştırıyor diye takılmak istedim
Teşekkür ederim 🙏
Kendi ömrümde göremeyeceğim kadar ilerideki bir geleceğe
Geçmişe de giderdim geleceğe de iki türlü de çalışır herhalde
İnsanların olmadığı döneme, en geriye
Geçmişe gidip her şeyi değiştirmek istedim.
Geçmişe gider geleceğimi değiştirirdim
Yaşayıp göreceğiz
Geleceğe
Hayal kurmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?