4 yıllık ilişkimde sevgilim bana hiç hediye almıyor, siz olsanız ne yapardınız?

4 yıllık sevgiliyiz, erkek arkadaşıma bugüne kadar türlü türlü hediyeler aldım, o bana hiçbir şey almadı, doğum günüm geçeli 1 ay oldu, 1 aydır bir sonraki ay alacağım diye oyalıyor ama bunun dışında hiçbir kavgamız yok
4 yıllık ilişkimde sevgilim bana hiç hediye almıyor, siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla