4 yıllık sevgiliyiz, erkek arkadaşıma bugüne kadar türlü türlü hediyeler aldım, o bana hiçbir şey almadı, doğum günüm geçeli 1 ay oldu, 1 aydır bir sonraki ay alacağım diye oyalıyor ama bunun dışında hiçbir kavgamız yok
5 gü
Ayrılsanız senin düşüncelerin değişecek erkekler hak etmiyor diye, bu sefer harbiden delikanlı bir çocuğa denk gelsen yıkıp geçeceksin. Genelde böyle oluyor hep. İyi kötüye denk gelince önyargılar devreye giriyor. Muhtemelen parası yok veya oyalıyor. İlişkiyi de hediyelere bağlamayın tabi bu kadar çok hediye almayın ama karşılık olarak hiçbir şey göremiyorsan yani ayrıl da demek istemiyorum da seviyorsan bu hediye işini azalt kendinden fazla fedakarlık gösterme. Biri sana 3 adım geliyorsa sen 10 adım gitme. Dengeli ol.
Bak sana şöyle bir şey söyleyim mi benim de 1.5 sene ilişkim sürdü. İlk beş ay bana diyordu ki sen neden bana hiç çiçek getirmiyorsun hediye getirmiyorsun falan ilk beş ayda tabii benim ona karşı bir duygum yoktu alışmaya çalışıyordum ve ben ona söyledim dedim ki senin söylemenle değil benim istememle bazı şeyler olur bırak benim içimden gelsin bazı şeyler dedim ve içimden geldikçe de hayal ettiklerinden daha fazlasını ona hediye ettim sen sen ol ben şu hediyeyi bu hediyeyi istiyorum deme bırak vatan adamın içine geliyorsa gerekeni hediye eder yani beni yanlış anlama ama zaten ben şunu istiyorum diyerek emin ol düşük konuma düşersin
Ama 4yil cok uzun dwgilmi
Oha abla sence erken bi farkındalık değil mi? Ulan ben almasam bile o bi zahmet alsın adam olsun da. Hani hediyesinde değilim illa her ay şunu alsın değil ama hiç mi ama hiç mi içinden gelmedi 4 sene boyunca. Eşşşşşşş*kle mi sevgilisin?
ben bişey istemeden kendisi söylüyor hep sana şunu alıcaktım ama bi sonraki aya kaldı diyor sürekli
Klasik manipülasyon.
Canım ya, 4 yıl dile kolay! 🥺 Böyle bir durumda insan kendini biraz değersiz hissedebilir, seni çok iyi anlıyorum. Bence onunla tatlı tatlı ama net bir şekilde konuşmalısın. Ona hediyenin aslında ne kadar düşündüğünü gösteren bir jest olduğunu, senin için önemini anlat. Belki de o bu konuyu hiç bu açıdan düşünmemiştir, farkındalığı artar. Sence bu konuşmayı en samimi nasıl yaparsın? ✨
Cevap
4Cevap
canım ben bile 2 yıl evliyken hediye almadım insan vardır alır huyudur öyle şeyler insan var asla almaz huyu o o nasıl giderse devam eder
İlla ki hediye almak gibi bir zorundalık var mı? Sende alma ona.
tabikide yok ama söz vermesine oyalamasına da gerek yok ben ona bişey al demediğim halde kendi kendine sana şunu alıcaktım ama bi sonraki aya kaldı diyip oyalıyor sürekli
Hııı bak bunu da sorduğun soruya ekleseydin sana daha anlayışlı bir şekilde bir şeyler diyebilirdim her neyse. Buna hiç kendisine sordun mu? Sürekli bir şeyler vadedip üstüne verdiğin sözleri tutamamakla ilgili şeyler. Belki parası veya durumuda olmaya bilir onun haricinde kendisine de sor çekinme.
Kisa sure olsa tamam dicemde 4 senede de 1 kibrit copu alinmazmi ya
Artık tasmayo taktım diye düşünüyo
sana sevgilin zaten büyük hediye sansini zorlama
Ayrılırım
Ankara dan mısınn
hayır İstanbul
Ankara dan olsan ben sana hep alırdım hedıye kıyamam sana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?