7 aylık ilişkimde sevgilim bana hiç hediye almadı sorun etmeli miyim?

Hiç hediye almadı bana, maddi sıkıntıları olduğunu biliyorum ayda bir buluşuyoruz harcama yapıyor ama hiç hediye almadı. Küçücük bir şeyde olsa ondan bir şey olsun istiyorum. Sorun etmelimiyim?

7 aylık ilişkimde sevgilim bana hiç hediye almadı sorun etmeli miyim?
Cevapla