Aşk konusunda kendimi kapattım, birine güvenip yeniden nasıl şans verebilirim?

İlk 19 yaşında aşık oldum, okulu için beni bıraktı. 22 yaşında polis biriyle tanıştım, aşka şans verdim. Onun da hayatında biri varmış, kıza da söyledim bil diye, onlar zaten 2 ay sonra nişan yaptılar. Aradan yıllar geçti, onlar mutlular, açıkçası mutsuzluğu bile ilgilendirmez beni, maalesef ben bir türlü birine şans vermedim.
Aşk konusunda kendimi kapattım, birine güvenip yeniden nasıl şans verebilirim?
Cevapla