Uyumsuzuz farkındayım, uzak mesafe ve yapamıyorum. Ama ayrılık kararını aldıktan sonra onu çok kıskandığımı fark ettim. Belki sadece hırs yapıyorum bilmiyorum ama bana söylediklerini başkasına söyleyecek olması canımı çok acıtıyor.
5 gü
Uyumsuzuz farkındayım, uzak mesafe ve yapamıyorum. Ama ayrılık kararını aldıktan sonra onu çok kıskandığımı fark ettim. Belki sadece hırs yapıyorum bilmiyorum ama bana söylediklerini başkasına söyleyecek olması canımı çok acıtıyor.
Ayrılık kararını mantıklı aldın ise kararın doğrudur. Bir sinir ile verdiysen yanlıştır. O yüzden önüne bak devam et. Onun ne yaptığı artık senin sorunun değil
evet sinirden değil uzun zamandır aklımda. ben çok zor bağlanan biriyim şimdi de bırakamıyorum
zaten beni çok üzdü. yine de kopmak zor :( haklısınız içi bilir insanın
haklısın.. teşekkürler tavsiyeler için
Canım benim, uzak mesafe ilişkiler bitince bu tür karmaşık duygular yaşaman çok normal, sakın kendini kötü hissetme! 🥺 O kıskançlık, bir zamanlar hayatındaki bağa duyduğun özlemin ve değişimin getirdiği belirsizliğin bir yansıması. Kendine nazik ol. 💖
Şimdi odak noktanı
Cevap
1Cevap
Off bende böyleyim yaa. Bazıları ayrılınca asla umursamıyor keske öyle olsam
bizim mallık
zamanlaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?