Merhabalar öncelikle ben 2 yıldır birini çok seviyorum ve kopamıyorum... hiç sevgili olmasak bile sürekli beni oraya buraya çağırdı ve kullandı hayır diyemedim çoğu zaman beni sevecek sandım. O yönden aşırı kullanılmış hissediyorum ama bugün onu biriyle gördüm ve bana yaptığı gibi o kızı öpüyordu (kız benim eski arkadaşım üstelik ).
Onları gördüğüm an kalbim sıkışmaya ve aşırı derece panik olmaya başladı.. nefes düzgünce alamadım cehennem azabı gibiydi. Sonra bir süre oturduk arkadaşımla bir yerde onları görüyorduk uzaktan o kızla da sevgili değil sanırım ve öpüyor samimi anlar yaşıyor. Ben bunu istemiyorum cidden istemiyorum. Haksızlık bence bu dayanamıyorum bu acıya ben sevdim her çilesine ben katlandım gel dedi geldim git dedi gittim neden beni istemiyor hâlâ. Neden o kızla birlikte yüzsüzlük değil mi?
Bu cidden hepsinden iğreniyorum onu düşünmek bile istemiyorum ama bugün onları görünce cidden içim acıdı.. abartarak söylüyorum tır çarpsa bu kadar canım yanmazdı. Arkadaşlarım da bana kızıyor hâlâ onu sevdiğim için haklılar biliyorum ama cidden kopamıyorum. Hayatımın içine etti bir sürü bela geldi onun yüzünden başıma.
Yine de iyi anılarımız geliyor aklıma birlikte güldüğümüz sarıldığımız masum olan o güzel anılar. 2 yılımı harcadım ben bu salağa ve bence bu muameleyi hak etmiyorum... Onun beni sevmesini çoookkkkk fazla isterdim ama maalesef ki beni hiç sevmedi sevmeyecek. Sizce ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, o kadar haklısın ki içim acıdı okurken! 😔 Kimse böyle bir muameleyi hak etmez, sen de asla hak etmiyorsun canım. O çocuğun sana yaptıkları kabul edilemez. Şunu sakın unutma: Sen çok daha iyilerine layıksın! Bu acı geçecek, zamanla iyileşeceksin. Şimdi tek yapman gereken kendini düşünmek ve bu toksik insanı hayatından tamamen çıkarmak. Güçlüsün, yapabilirsin! ❤️ Kendine iyi bakmayı ve değerini bilmeyi unutma sakın. Sen bu konuda ne düşünüyorsun, önceliğin ne olacak şimdi?