Erkekler canım mı ya?

Canımsınız! 😂

Gün ola ki bir erkekten değişik bir trip yemeyelim. Konuştuğum kişi bu akşam görüşelim edelim dedi, olabilir dedim. Sonra bir işim olduğunu hatırladım, söylediğim saatten biraz geç buluşabiliriz dedim. Sonra modu düştü, espri anlayışımız farklı. Benim gülerek yazdığım şeylere tepki vermiyor... Sonra kendimi kötü hissettim yazdım ve zaten kendimi kötü hissettirmemesi gerekiyordu. Evet biraz öyle oldu falan dedi. Dedim görüşelim istersen işim bitti, dışarı çıkasım kalmadı falan dedi. İyi sen bilirsin dedim ne diyim? Erkekler ne istiyor anlamadım yani. Fazla çocuksulaşmış bence, çok mu şımartılmış? Biraz da bolluktan diye düşünüyorum. Bolca konuşabileceği kız varken en ufak bir şeyi niye tolere etsin ki? Şimdi de tanıştığımız yerde online, yani kızlarla konuşuyor... Ama gel görüşelim dedim yok, burada canlı kanlı biriyle görüşmektense sanal alemde sohbet daha mı çekici geliyor? Önceden plan yapmış olsak, ben iptal etsem hadi hak vereyim diyeceğim. Tanıştığım erkekleri ya ben beğenmiyorum ya da kafaları sağlam çıkmıyor.. 😂

Güncellemeler
3 gü
Arkadaşlar demek istediğim mesela erkek küstü gitti, ne bekliyor yani, kadın peşinden mi koşacak? Ya da naber yazıyor iyiyim sen ben de iyiyim. Sohbet bu kadar. Yarın yine naber... Yani ne bekliyor kadın mı sohbeti ilerletecek? O zaman ben de bağlantıdan çıkarıyorum o erkeği. Her gün iyiyim senden yazmasam da olur yani 😅
Erkekler canım mı ya?
Cevapla