Cok severek ayrilmak gercekten unutulur mu, bu aciyla nasil basa cikilir?

Erkek arkadaşım İtalyan, İngiltere'de beraber yaşarken tanıştık yani o aralar çok yalnız hissediyordum. İngiltere'deki insanlar olsun, okulda çok fazla yabancı öğrenci vardı ama onlarla da Türkiye'deki gibi olmuyordu. 5 yılı beraber geçirdik ama benim ailem onaylamadı tek çocuklarıyım diye hatta dönmemi istediler. Artık anne babamla aramda 35 yaş var, o yüzden benimle daha çok vakit geçirmek de istiyorlar. Onun ailesini vs. de bize denk görmüyorlar ama çok iyi insanlar kendi hallerinde. Şu an tek çare ayrılmak gibi ama aşırı üzüyor.
Cok severek ayrilmak gercekten unutulur mu, bu aciyla nasil basa cikilir?
Cevapla