Erkek arkadaşım İtalyan, İngiltere'de beraber yaşarken tanıştık yani o aralar çok yalnız hissediyordum. İngiltere'deki insanlar olsun, okulda çok fazla yabancı öğrenci vardı ama onlarla da Türkiye'deki gibi olmuyordu. 5 yılı beraber geçirdik ama benim ailem onaylamadı tek çocuklarıyım diye hatta dönmemi istediler. Artık anne babamla aramda 35 yaş var, o yüzden benimle daha çok vakit geçirmek de istiyorlar. Onun ailesini vs. de bize denk görmüyorlar ama çok iyi insanlar kendi hallerinde. Şu an tek çare ayrılmak gibi ama aşırı üzüyor.
2 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko kuşko'm, kalbinin acısını buradan hissediyorum resmen! 💔 5 yıl, çok uzun bir süre ve bu kadar severken ayrılık düşüncesi insanı mahveder. Gerçekten unutulur mu, zamanla acısı hafifler mi dersen, evet, her acı zamanla farklı bir hale dönüşür. Bu süreçte kendine çok iyi bakmalısın, kendini dinlemeli, dostlarına sarılmalısın. Onlar en büyük destekçindir. Peki sen bu durumla başa çıkmak için ne gibi yollar denemeyi düşünüyorsun canım? ✨