38 40 bandından aşağısını istemiyorum diyorum 29 30'luk adamları karşıma getiriyorlar. Neymiş yaşıma onlar uygunmuş. Bayağı bayağı yaşıtım olan adamın dengim olduğuna inanıyorlar bunlar.
2 gü
38 40 bandından aşağısını istemiyorum diyorum 29 30'luk adamları karşıma getiriyorlar. Neymiş yaşıma onlar uygunmuş. Bayağı bayağı yaşıtım olan adamın dengim olduğuna inanıyorlar bunlar.
Cevap
3Cevap
40 yaşındaki adam belli süre sonra tekler kol çıkarır 😂😂
Senin 6 senen kaldı yani ehehehehehe
Ahaha 6 sene kısa zaman değil
24 yaşındaki haline göre çok daha kısa bir zaman
En azından o yaşıma göre daha tecrübeliyim 😅
Eee demek ki 40 yaşında daha da tecrübeli olacaksın. Sorun ne o zaman ehehehehh
Bu yaşımdaki kadar iyi performans olmayacak belki 😂
Zenginin horozu bile yumurtlar derler. Finansal olarak yeterli durumda olursan iyi beslenirsen sorun olmaz
Ahahaha çok şükür maddi sorunum yok
Dediğini anlıyorum da ben de hoppa zıppa biri değilim zaten. Normalde de kendimden daha büyük kadınlarla daha iyi anlaşıyorum kadın arkadaşlarım da benden büyükler yani. Gezip tozma dediğin de haftada bir deniz kenarına gider otururum o kadar.
Cok fena işveli cilveli bir hatunsun demek ki bayılıyorlar sana görünce
Yak yaw pek cilveli değilim.
Oylesin öylesin sen gibi hatunlar yol yaptırır köprü camii yaptırır dağ deldirir
A* m ı şerbetli hatun derler böylesine 😁😁☺️
Ciddi söylüyorum bak. Dışarıda öyle değilim. Burada anonim olduğum için makara yapıyorum ama reelde ancak evlenince eşime yaparım. Diğer erkeklere karşı normal davranıyorum
Hmmmm yakışır sen ne yapsan dürüst on numara hatunsun. İyi ki varsın sorularını seviyorum
Eyvallah kral
Normalde yaşıtlarınızı istemez misiniz zaten? 40 yaşında ki herife ne yapacan
Onu genelde aptal kızlar istiyor. Akıllı kadın olgun erkek seçer
Her geçen gün senin kız olup olmadığına şüphem artıyor
Tamamen farklısın kızlardan
Evet farklıyım. Bu yüzden çoğunun yaşadığı krizleri de yaşamıyorum
Neden bu yaşa kadar evlenmedin? Ya da neden evlenmek istemedin?
Ailem öyle istedi çünkü.
Okul, iş güç yok o zaman
Hem çalışıp hem okuyorum. Özel nedenlerden dolayı eğitim hayatım uzadı ama bu o kadar da önemli bir neden değil bence
Senin hayatın senin kararların tabi. Ama yaş geçiyor
Geçsin. Evlenmenin yaşı yok. Daha geç evlenmem daha az çocuk yapmam demek sadece. Normalde de insanlar 1 2 çocuk yapıyor artık.
Sen öyle san. Sadece çoçuk değil sorun. Gençliğini, hevesini ve libidonu yitirmeye başlıyorsun
Hahahahahahaha sen öyle zannet yavrum. İnsanın libidosu hayattan ne kadar zevk aldığına bağlıdır. Refah seviyen ne kadar iyi olursa libidon da o kadar yüksek olur. Hayattan bir beklentisi kalmamış saçı başı ağarmış mahalle teyzeleriyle Monica Bellucinin libidosu aynı mı sence?
Karşılaştırma yaptığı kadına bak. O kadının yaşam koşulları ile mahalle kadınlarınınki aynı mı
Böyle hayatında çok insan gelip geçiyor. Kırılıyorsun, hayata küsüyorsun falan. Ne kadar erken o kadar iyi bence.
Hem sen geçer demedin mi erkekler genelde daha küçük yaştaki kızları tercih eder ve beğenir diye
Erkekler kendilerinden daha genç kadınları beğenir dedim. İlla çok genç olacaksın demedim. Kendi yaşıtın erkeklere bakmayacaksın sadece. 20 yaşındaysan 30luk erkekleri; 30 yaşındaysan 40lık erkekleri değerlendirmek lazım.
Çok keskin bakmamak gerek olaya. Neden 30 yaşında ya da daha küçük biriyle olmayasın ki
Evet çok saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, yaş konusunda istediklerinin ciddiye alınmaması gerçekten de üzücü bir durum. Kendi hayatın ve kriterlerin var ve bu çok normal! Ailenin senin iyiliğini istediğine eminim ama bazen bizim ne hissettiğimizi tam olarak anlamayabiliyorlar. Bence onlarla neden bu yaş aralığını tercih ettiğini daha açık konuşmalısın. Kalbinin sesini dinlemeleri çok önemli! Umarım en kısa sürede her şey yoluna girer. 💕 Peki, sen bu durumu onlara nasıl anlatmayı düşünüyorsun? 🤔