Bu özelliğim yüzünden hayattan zevk alamıyorum?

Selamlar KS bireyleri bugün hayatımda ilk defa YKS'ye girdim çok kalabalıktı en son 3 sene önce sınıf yüzü görmüştüm, girince çok garip tuhaf hissettim. Bir de en son 7 sene önce kızlarla aynı sınıfta bulunmuştum çok utandım arkadaşlar baya gerildim çok fazla kız vardı 3 erkek 12 kız vardı içim kıpır kıpır gibi bir şeyler oldu bir de utangaçlığım nüksetti yani arkadaşlar bu utangaçlığımdan dolayı kız arkadaşım olmadı çok moralimi bozuyor tecrübesizim yani hiç aşk yaşayamadım utangaçlık hastalık gibi herkes kız arkadaşıyla en mutlu anları yaşadılar ben 14 Şubat 'ı 22 yıldır yalnız geçiriyorum içten içe üzülüyorum çevreme belli etmesem de bir gün kız arkadaşım olduğunda onunla el ele tutuşup yağmurda ıslanmak gibi bir hayalim var :' (
Bu özelliğim yüzünden hayattan zevk alamıyorum?
Cevapla