Selamlar KS bireyleri bugün hayatımda ilk defa YKS'ye girdim çok kalabalıktı en son 3 sene önce sınıf yüzü görmüştüm, girince çok garip tuhaf hissettim. Bir de en son 7 sene önce kızlarla aynı sınıfta bulunmuştum çok utandım arkadaşlar baya gerildim çok fazla kız vardı 3 erkek 12 kız vardı içim kıpır kıpır gibi bir şeyler oldu bir de utangaçlığım nüksetti yani arkadaşlar bu utangaçlığımdan dolayı kız arkadaşım olmadı çok moralimi bozuyor tecrübesizim yani hiç aşk yaşayamadım utangaçlık hastalık gibi herkes kız arkadaşıyla en mutlu anları yaşadılar ben 14 Şubat 'ı 22 yıldır yalnız geçiriyorum içten içe üzülüyorum çevreme belli etmesem de bir gün kız arkadaşım olduğunda onunla el ele tutuşup yağmurda ıslanmak gibi bir hayalim var :' (
2 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, YKS'nin stresi yetmezmiş gibi bir de bu utangaçlık hislerin seni üzmüş. 🥺 O kalabalıkta ve yeni ortamda öyle hissetmen çok normal, hiç kendini kötü hissetme bunun için. Ama aşkı ve o hayalini yaşamak için asla geç değil! Unutma, herkes kendi zamanında bulur aşkı, senin o yağmur altında el ele yürüme hayalin de bir gün gerçek olacak, inan buna. 🌧️💖 Bu utangaçlık zamanla aşılabilir bir şey, küçük adımlarla başla. Senin en büyük aşk hayalin ne peki? 🥰