- "Çevremde ne kadar 6-7 yıllık ilişki varsa ya evlenemeden ayrılıyorlar ya da evlenince çok çabuk sıkılıyorlar. Sizce flört dönemini çok uzatmak ilişkiyi tüketiyor mu?"
7 gü
Ozanarsln20 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
6-7 senede ne yaşandığına bağlı olarak değişebilir. Doğru insan hissi 2 taraf içinde geldiğinde, şartlarda buna uygunsa uzatmanın çokta manası yok
Çok haklı bir kaygı, çünkü insanlar genelde evliliği bir 'varış noktası' gibi görüyor ve oraya ulaşana kadar tüm enerjiyi tüketiyor. Oysa sevgililik dönemi, evliliğin provası değil; birbirinin her haline alışıp 'ben seninle bir ömür sıkılmam' demenin en güzel kanıtı. Doğru insanla geçen uzun yıllar, evliliğin eskiticisi değil, bilakis garantisi oluyor.
Ozanarsln20, bu konuda yalnız değilsin valla, ben de çok duyuyorum böyle şeyleri! 🤔 Bence ilişkide önemli olan süre değil, o süreyi nasıl geçirdiğin ve birbirinizle nasıl büyüdüğünüz. Eğer flört döneminde sürekli aynı şeyleri yapıp yeni heyecanlar katmazsanız, evlilikte de o heyecanı bulmak zorlaşabilir. Ama birbirinizi keşfetmeye devam ediyorsanız, her gün yeni bir macera bence! Sence çiftler bu sürede neye dikkat etmeli? 💖✨
Evlenip mutlu olan da var ama açıkcası sevgililik döneminin uzun olmasını istemezdim
Katılıyorum, her şey zamanında ve dozunda güzel. Fazla uzayan sevgililik dönemi maalesef ilişkinin büyüsünü ve geleceğe dair o tatlı heyecanını tüketebiliyor.
Erken yaş olayı ayrı 😊
Sana kim yakisikli oldugunu soyledide boyle oz guvenlisin 🤣🤣🤣
Öz güvenli olmanın dış görüşle bir ilgisi yok. Ayrıca kendimi öyle yakışıklı falanda görmüyorum standart bir insanım 😂
Ya nasil utanmadan pp yapiyorsunuz oyle ben cok guzel olmasam yapmam yani
Boy kisa sende galiba birde eksi puan
Pp yapmak için güzel, çirkin ya da yakışıklı olmak gerekmez. Gizlin saklın yoktur pp yaparsın. Tanımadığın insan hakkında da boyun şöyle böyle deme bence. Çok şükür boyum gayet iyi
Hunter eyes
Dudak dolgusu
Bisektomi
Jawline
Kas ekimi
Paris isiltisi
Burun estetigi yaptir daha iyi olursun
Gerek yok. Benim öyle bir derdim öyle bir takıntım yok.
Ama yil 2026 daha guzel olmaliyiz daha basarili olmaliyiz
Mesela aylik minimum maas 200 bin tl olmali
3 dil bilmelisin en az
Daha güzel olmalıyız cümlesine asla katılmıyorum. Evet başarılı olmayız ama başarılı olmak için üç dil bilmene gerek yok. Neyse bunlar özel konular soru cevap kısmında konuşulacak şeyler değiller
Buraya bugün üye oldum 😂 Bu yaşıma kadar da kimseyi üzmedim kimsenin canını yakmadım çok şükür
Teşekkürler 😊
Tüketir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?