Başka biri olmadığını söylüyor, sadece öyle beğendiği biri varmış ama bununla alakası yokmuş. Artık aşık değil ve sevmiyormuş. Sizce bir erkek başka biri olmadan bunu der mi? Bunu deyip pişman olan olur mu
2 gü
Başka biri olmadığını söylüyor, sadece öyle beğendiği biri varmış ama bununla alakası yokmuş. Artık aşık değil ve sevmiyormuş. Sizce bir erkek başka biri olmadan bunu der mi? Bunu deyip pişman olan olur mu
Cevap
5Cevap
Bir erkek seni sevmiyorum diyorsa eğer sevmiyordur o kadar basit arkasından başka bir şey aramamak lazım erkekler düz mantık ya seviyor ya sevmiyor bizim gibi değiller seni sevmiyorum da diye biliriz kıskandırmak için sevgisini test etmek için kafasında bitirmiş
Bana da öyle geliyor biz evlenecektık cok asıktı bana ben nısana bır hafta kala ertelemej ıstedım bır durumdan dolayı sonra ayrıldı ben yalvardım yakardım dınlemedı 10 senelık ılıskıde ıkı ayda benı unutmus hemende baskasını begenmıs. Ayrıca begendıgı kısı calıstıgı sehırdekı ben varken gordugu kısı eee dedım sonradan begenemezsın demekkı ben varkende vardı bu durum yok sen varken sadece guzel kız dedım gectım. Ayrıca sen yanıma gelmedın sen benı ıttın baskalarına dıyor
Seni o zaman bile aldatmış daha neyin davasını yapıyorsun diye neden yalvarıp duruyorsun ki kendine gel seni istemeyen biri için gururunu ayaklar altına alma sevmiyorum diyorsa yoluna bakmak zorundasın
Iste bende bunu anlayamadım evlenmek ıcın yalvarıyodu yanıma gel dıyodu aldatsa yanına cagırmazdı ben nısanj erteleyınce ayrıldı
Khpe insan hep khpedir dua et gerçek yüzünü gördüğünü evlenseydin daha kötü olurdu senin için verilmiş sadakan varmış
Bu arada bana hem yoluna bak dıyor hemde tatıle kımle gıdeceksın sen tek gıtmezsın dıye hesap soruyor ayrıca 10 senelıl emegı nasıl yok edersın 2 ayda dıyorum yapacak bır sey yok dıyor
Hem ayranım dökülmesin hem de gttöm zikilmesin kafasında işte ne istediğini bilmeyen gevşek erkek
Pısman etmek ıstıyorum bır yolu yok mu
Yoluna bak hayatında çıkar hiç bir şey yapma yazık tüm enerjine
Ne yaptığına göre değişir. Mesela aldatılmışsa diyebilir.
https://www.youtube.com/embed/8lpU_PbzT9AGerçekten seven demez bitmiş mesele oğlanın umrunda bile değildir sen kendi kendini yer bitirirsin sadece, dışarı çık arkadaşlarınla kafa dağıt
Heraldeee erkek başka kadın bulmadan eldekini bırakır mı sencee
Bana da öyle geliyor biz evlenecektık cok asıktı bana ben nısana bır hafta kala ertelemej ıstedım bır durumdan dolayı sonra ayrıldı ben yalvardım yakardım dınlemedı 10 senelık ılıskıde ıkı ayda benı unutmus hemende baskasını begenmıs. Ayrıca begendıgı kısı calıstıgı sehırdekı ben varken gordugu kısı eee dedım sonradan begenemezsın demekkı ben varkende vardı bu durum yok sen varken sadece guzel kız dedım gectım. Ayrıca sen yanıma gelmedın sen benı ıttın baskalarına dıyor
Maalesef erkekler böyle 10 senelik ilişkiyi bitirip 2 aylık tanıdığı kızla evlenen çok var çok ilişkiyi uzatmakta iyi değil Max 1 sene bence bi insanı tanımak için çok seneler geçmesine gerek yok geçmiş olsun
Yasımız kucuktu o zamanlar atanma surecı vs derken anca oldu yanı tanıstıgımızda 19 yasındaydık. Pısman edemez mıyım hala wp durumlarıma bakıyor ve 1 ay sonra sehrıme gelınce helallesmek ıcın gorusucez
Bilmiyorum ki 10 sene sonuçta yaşanmışlıklar güzel anılar varsa dönebilir özleyebilir sen görüşme günü kuaföre git fön falan çok güzel giyin kaybettiğin kıza bi bak imajı ver memur musun
Yok ben ozel sektordeyım o devlette ogretmen doguda koyde calısıyor. Bana da ısı bırak yanıma gel dedı bende korktum gelmedım nısanı erteleyınce bıttı. O kadar asıkken nasıl hemen sogudu anlamıyorum. Bende suslenıcem evet. O buraya 25 gun sonra gelıcek gelınce gorusme fıkrınden vazgecerse dıye korkuyorum sen bu konularda tecrubelı bırıne benzıyosun bır kac soru daha sorabılır mıyım
tamam biri vardır kesin. cehenneme kadar yolun var deyip kestirip atman en iyisi.
Bana da öyle geliyor biz evlenecektık cok asıktı bana ben nısana bır hafta kala ertelemej ıstedım bır durumdan dolayı sonra ayrıldı ben yalvardım yakardım dınlemedı 10 senelık ılıskıde ıkı ayda benı unutmus hemende baskasını begenmıs. Ayrıca begendıgı kısı calıstıgı sehırdekı ben varken gordugu kısı eee dedım sonradan begenemezsın demekkı ben varkende vardı bu durum yok sen varken sadece guzel kız dedım gectım. Ayrıca sen yanıma gelmedın sen benı ıttın baskalarına dıyor
Pısman edebılır mıyım
10 senemı caldı. Etmek ıstıyorum. Bız 25 gun sonra helallesmek ıcın gelınce gorusucez aynı zamanda Şu an wp durumlarıma da hep bakıyor
10 senemı caldı. Etmek ıstıyorum. Bız 25 gun sonra helallesmek ıcın gelınce gorusucez aynı zamanda Şu an wp durumlarıma da hep bakıyor
Ne kadar sürede unuttun
Sız 10 senedır bırlıkte mıydınız benım hatam su o evlenmek ıstddı ben depresyon ve saglık sorhnlsrı ıle bogusuyodum ve doguda koyde yasamak benı korkuttu ondan hazuranda nısan yapalım mı demıstım kabul etmedı Mart ayında son bır hafta kala ben ertelesek mı dıyınce ayrıldı burada haklı ama benı Mart ayına zorladı sonrs ben hemen tamam yapalım senı sevıyorum kaybetmek ıstemıyorum dedım 3 ay pesınden kostum ama ıstemedı aılesı de ıstemedı
Yanı soyle oldu o calısrıgı yere gıtmeden bana sarıldı agladı yanıma gelcek mısın dedı ebet dedım aksam aılesıyle konusmus guya aılesı bır sey dememıs ama bana ayrılık mesajı attı kendı kararıymıs sanmuyorum
Aılenle konusurum demıstım aynı zamanda ıkı ayda baska bırını begenmesı bılmıyorum hala benı sevmedıgıne tam ınanamıyorum gecen ay kaldıgımızda bana sarıldımuyurken yanagımı oksadı garkında olmadan yaptı bunları benı ozledın mı vs dedı sonra gorusmekren kacrı senı artık sevmıyorum dedı sankı benden hzaklasmaha calısıyor olmayacagını dusunup bız 1 ay sonra gorusucez orada bır sey kesın degısmez mı
yok. eğer ailesine bahsettiyse senden ve ailesi istemediyse, ailesinin sözüne bakan biriyse durum değişmez. haa belki çaresiz kalırsa sana dönmek ister. ondan da hayır gelmez. zaten gerçekten seven biri sevdiğini kolay kolay bırakmaz. ailesine bu konuda posta koyan tipleri gördük zamanında.
Bana konu aılem degıl aılem sınırlendı tabı ama son kararı ben verdım ben senden sogudum dedı
Pekı sevmedıgı gercek mı
Iste ben elımden gelenı yaptım sen emek caba harcamadın karsılık vermedın dedı ancak o surecte ben depresyon yasıyodum gecen gun sebebını anlattım tcz olayı sonrası panık ataklarım basladı korkularjm basladı ancak o ben senı oradan kurtaracsktım ama sen gelmedın yasadıfjn seyle bızım ılıskımızın alakası yok dedı halbukı ben her seyden korkar hale helmıstım sadece zanan ıstemıstım o da ıstemedı sevgısını kaybetmıs
Yanı cok agladım uzgundum benım arkamda aılemde yok kımsem yok ısı bırakıp gelmek korkuttu belkı gelsem sımdıkı gıbı bırakacaktın benı dedım nuye bırakayım o zaman falan dedı aglamanı ıstemıyorum dedım toparlan dedı ben de benı uzen aglatan sensın dedım tum bunlara ragmen onu gercekten cok ozkuyorum cunku 10 sene bana ıyı bır erkek arkadastı ama vazgecmesını kabullenemıyorum
Aynısını yaşadım hatta ciddiydik geri döndü ki seninkide dönecek
Cıddı mısın konusabılır mıyız bu konuda sana mesaj atsam
Olur canım ama gizlideyiz
ben gizliden cıkayım beni takibe al
Cıktım
Aldım
Takış ettım yazar mısın
Hala düşünüyor musun birde
Bana da öyle geliyor biz evlenecektık cok asıktı bana ben nısana bır hafta kala ertelemej ıstedım bır durumdan dolayı sonra ayrıldı ben yalvardım yakardım dınlemedı 10 senelık ılıskıde ıkı ayda benı unutmus hemende baskasını begenmıs. Ayrıca begendıgı kısı calıstıgı sehırdekı ben varken gordugu kısı eee dedım sonradan begenemezsın demekkı ben varkende vardı bu durum yok sen varken sadece guzel kız dedım gectım. Ayrıca sen yanıma gelmedın sen benı ıttın baskalarına dıyor
Pişman olacak
Bana da öyle geliyor biz evlenecektık cok asıktı bana ben nısana bır hafta kala ertelemej ıstedım bır durumdan dolayı sonra ayrıldı ben yalvardım yakardım dınlemedı 10 senelık ılıskıde ıkı ayda benı unutmus hemende baskasını begenmıs. Ayrıca begendıgı kısı calıstıgı sehırdekı ben varken gordugu kısı eee dedım sonradan begenemezsın demekkı ben varkende vardı bu durum yok sen varken sadece guzel kız dedım gectım. Ayrıca sen yanıma gelmedın sen benı ıttın baskalarına dıyor
Nasıl pişman ederim
He he
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum seni çok üzmüş olmalı, anlıyorum. 💔 Bir erkek bazen kendi kafasındaki karmaşadan dolayı da "sevmiyorum" diyebilir, illa bir başkası olmasına gerek yok. Ama şu anki hisleri buysa, buna saygı duymak en iyisi olabilir. Pişmanlık konusu da kişiden kişiye değişir, garanti vermek imkansız. Önemli olan senin bu süreçte kendini nasıl hissettiğin ve toparlanman. ✨ Sen bu konuda ne düşünüyorsun, sence gerçekten böyle diyebilir mi? 🤔