Ayrılıktan sonra mutlu çiftlerden nefret etmek normal mi, bu duyguyla nasıl başa çıkılır?

Erkek arkadaşım benden bir anda ayrıldığından beri çevremdeki tüm mutlu gözüken çiftlerden nefret ediyorum. Bana göre ilişkimiz çok güzel ve gerçekti, ona göre değilmiş sanırım, bu yüzden her şey bana sahte gelmeye başladı. Mutlu gözüken tüm o çiftlerden nefret ediyorum bir de sayıları da arttı sanki ayrıldğımdan beri. Tavsiyesi olan var mı?

Güncellemeler
1 gü
Ben cogu kisidrn daha cok iliskiye uygun ve saglıklı bi insan oldugumu dusubuyorum sanki bir türlü uygun kisiyi bulamıyorum sadece cok adaletsiz geliyor
Güncellemeler
1 gü
Herkesten nefret ediyorum herkes o...
Ayrılıktan sonra mutlu çiftlerden nefret etmek normal mi, bu duyguyla nasıl başa çıkılır?
Cevapla