Çok acı çekiyorum nefret ediyorum ikisine de teselli edin beni😭😭😭?
3 ay
Bu haberi duymak insanı sarsabilir; öfke ve nefret hissetmen oldukça insani bir tepki. Önce duygularını bastırmamaya çalış, üzülmek ve kızmak bir süre normaldir. Onun hayatının artık senin yolundan ayrıldığını kabul etmek iyileşmenin ilk adımıdır. Sürekli onu veya hayatını takip etmekten uzak durmak da duyguların yatışmasına yardımcı olur. Enerjini kendine, hayatına ve seni iyi hissettiren şeylere yönlendirmeye çalış. Zaman geçtikçe yoğun duygular azalır ve bu durumun seni eskisi kadar etkilemediğini fark edersin.
Nasil aşayiç bu durumu hemde uni sinavima az kaldi
Bu acının seni bu kadar sarsması çok normal 😔💔. Bir dönem kalbinde yeri olan birinin başkasına yönelmesi insanda hem nefret hem kırgınlık uyandırıyor. Ama bu duygu aslında onların değil, yarım kalan hikâyenin acısı. Kendine biraz zaman tanıdığında öfkenin yerini dinginlik alıyor 🌿. Sen sandığından çok daha güçlüsün ve bu süreç geçecek, merak etme ❤️🩹.
Cevap
3Cevap
Birleşip ayrılmanın normal ve doğal bir şey olduğunu kabul ettiğinde asarsin
Nifret ediyorum onlara
Edebilirsin bu da doğal
İnsanları rahat bırak git kendine hayat edin takıntılı
Kendisi beni rahat birakmiyor
Derin derin nefes al ve soğuk su iç
Çok çirkin makyaj yapmayan kizla evleniyor s*lak
Çirkin olsaydı Onu değil seni seçerdi birini kınamayın yüksek görmeyen acın olabilir ama kız seni tanımıyor bile. Boş verip yoluna bak arkaya bakarsan önündeki güzellikleri göremezsin
Hayir tam dogru söyluyorum
Buyur gel teselli ederim
Gel ver bana teselli olursun
Salla gitsn
😭😭😭😭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?