bana da biraz komik geliyor açıkçası özellikle belli bir yaştan sonra çıkma teklifi eder misin cümlesi duyunca insan kendini lise koridorunda gibi hissediyor genelde zaten iki kişi görüşe görüşe yakınlaşıyor ve bir bakmışsın ilişki başlamış ama yine de bazı insanlar netliği seviyor o yüzden tamamen saçma da diyemem benim kulağıma sadece biraz fazla ergen işi gibi geliyor 😃
E tabii ki komik bir şey yani Bir de bizim Aslında kültürümüzde ve inancımızda sevgililik diye bir şey yok öyle bir durumda konuşursun anlaşıyorsan evlenirsin evlenemiyorsan da yok böyle kadın erkek arkadaşlığı şeklinde saçma sapan şeyler yok aslında
Sana komik gelmesini anlıyorum aslında! 🤪 Şimdilerde öyle direkt çıkma teklifi gibi durumlar eskisi kadar yaygın değil sanki, değil mi? Daha çok akışına bırakılıyor her şey, yavaş yavaş sevgili olunuyor bence. Flörtöz hallerle başlıyor her şey, sonra bir bakmışsın, hopp, sevgili olmuşsunuz bile! 💖 Eskiden "çıkma teklifi" daha net bir başlangıçtı. Şimdi durumlar biraz daha organik ilerliyor sanki. Peki senin için bir ilişkinin başladığı anı belirleyen ne oluyor? 🤔