Baş başa değil. Erkeğin erkek kankaları ve onların nişanlılarıyla beraber.
5 gü
Baş başa değil. Erkeğin erkek kankaları ve onların nişanlılarıyla beraber.
Cevap
5Cevap
İşin sonunda erkeğe vermen gerektiğini biliyorsun değil mi
Hayır aynı odada kalmam bunu ona söyledim
İlla ki bi yerde vermen gerek. Bu işler böyle
Niye zorunda mıyım
E kızım elin adamı ile tatile gidiyorsun, tutup yediriyor içiriyor gezdiriyor.
Bunların karşılığını elbet isteyecek senden
Satılık değilim baştan peşin peşinde söylüyorum kimseyi kandırmıyorum götürüyorsa olmayacağını bilerek götürür
Ya kızım sen ne kezban biri çıktın öyle.
Umarım çoçuk senin vermeyeceğini baştan anlar da o kadar masrafa girmez
Kezban mı 🤣🤣🤣 verseydim de orspsun derdin senin gibi el alemin torba ağzını büzüp çöpe koyacaksın layık olduğunuz yer orası 🤣
Kızım tutup elin adamı ile tatile gidiyorsun.
Aklı başında olan herkes bilir ki bunun sonu sevişmeye gider. Hem ayranım dökülmesin hem g*ötüm s*ikilmesin hesabı senin ki
Doğru o yüzden gitmeyeceğim
E öyle yani kızım. Madem mahremiyete bu kadar dikkat eden birisin ne işin var elin adamı ile tatillerde. Konuşturuyorsun beni gece gece
Gidilebilir tatlım sıkıntı yok ki
Bencr çok erken yaşlar kaç
Ben 24 o 27
Biz gittin çok güzeldi gidilir yani
mantıksız daha ilişki bile değil
hayir degil
Ne yapılacağı biliyorsun demi?
Kızlarda var ben onlarla aynı odada kalırım diye düşündüm bunu da o kişiye söyledim aynı oda olmaz falan diye
Benimle tatile çakacaksın ve sen ayrı odada kalacaksın böyle bir şey mümkün olabilirmi hiç?
Baş başa değiliz kızlarda var dedi bende kızlarla aynı odada kalırım o şartla gelirim dedim
Şartlar her an değişebiliyor aynı kalmaz
Napiyim o zaman
Soruyu beğeniyorum dme gel istersen
Ne değişecek
Bilmiyorum sadece soruyorum
Ha tek ha grup gitmişsin fark olamaz
Aynı odada kalamayız dedim ama ben kızlarla kalırım dedim
Ortam fark edermi
Ben cinsellik istemiyorum oraya gidersem illa bu mu olur kaçınılmaz mı
Karşındakine bağlı srn ne düşünüyorsun
Ben istemiyorum bi şey yaşamak aynı odada kalmakta istemiyorum kızlar olacağı için onlarla kalırım diye düşündüm
Ya bak diyorum ki istedikten sonra oda da fark etmez sen adamını tanıyorsun ona göre ölç biç
Uygun değil
Pek değil gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, bence bu harika bir fikir olabilir! 🤩 3 ay flörtleşmek ve sonra böyle kalabalık, eğlenceli bir ortamda tatile gitmek, ilişkinizi farklı bir boyuta taşıyabilir. Hem onu arkadaşlarıyla ve o grubun dinamiklerini görerek daha iyi tanırsın, hem de sen de kendi neşeni katarsın. Yeni yerler keşfederken, farklı anılar biriktirmek çok kıymetli. Ortam da çok tatlı, nişanlı çiftler falan, mis gibi! 😍 Sence nasıl bir tatil olurdu, şimdiden planlar yapıyor musun? ✨