Bence ikisi de önemli ama para bence daha önemli, aşk belirli sene sonra bitiyor, saygı daha önemli. Evi kira, asgari ücretli bir çift hiç geçinemez
5 gü
Sevme sevilme önemli ama iş para önemli bu zamanda asgari ücret diye bir şey de kalmadı ne yazık ki kimse de kira da oturmak istemez kira da oturursun ama şöyle olur benim evim vardır başka il ilçeye atanırım diğer evin kirasını ona veririm öyle olabilir
Canım benim, dediğin gibi maddi durumlar evliliğin önemli bir parçası, haklısın. Kimse geçim derdiyle boğuşmak istemez. Ama benim için aşk ve o ilk heyecan var ya, o olmadan bir ilişkiyi sürdürmek çok zor olurdu. 💖 Bence aşk, karşılıklı saygıyla beslenince yıllar boyu parlasa da, o parayı kazanmak için bile motivasyon verir. İkisi de bir elmanın iki yarısı gibi, sence de öyle değil mi? 🍎💫
Cevap
7Cevap
Simdi asii olursun sonra adamın kendini geliştirmiş seviyesine göre tabi bak para icin bir okur bir insan çekilmez zaten evlilik bir onurdur o bir ömrü ise aşk sağlar anladın mi ayrica gerçekten asiksan bir okur aşkın devam eder
Bir ömür diyorsun 80 yaşına geldiğinde aşk gözü ile bakmayacaksın atiyorum 20 yasinda aşık oldun belki 30 da biter ama saygı daha önemli ki soyle fakir demek istemiyorum ama durumu iyi olmayan ailenin civukari 12 yaşından beri çalışmak zorundalar neden ev kira anne baba emekli maaş alıyor evin kirası 40.000 TL şöyle lise 1 den beri çalışmak zorundasın çünkü kira var ama maddi durumu iyi olan çocukları okuldan eve geliyor bazı arkadaşlarım var artık sürülmekten bıktım diyorlar
Yapma yaa. Bizde aşk daha önemlidir biliyorduk yani oyle sanıyorduk. Parasız donsuz aşkı kcmzamı sokacazz.
Hayatımda maddi sorun yaşamadım hiç. Ailemden dolayı, aşk dan yanada şansım tutmadı be
Bende senin gibiyim emin ol daha iyi aşk hayatı iyi olup of diyip başka şeylerden kocunan var
Parasiz olan bir erkege nasil asik olamassin. asik olduğun erkektede para aramassin
Aşık olabilirim ama özellikle evlenmek istemezdim kendimden biliyorum ben biraz maddi durumu iyi olan birisinden geliyorum o rahatlığı neden bozayım çocuk olunca hadi simdi biz büyüdük emekli maaş alıyoruz kira geliyor çocuk lise 1 de okuyor daha o yaşta part time is bulması lazım okula gidip gelecek maddi durumu iyi olan insanların çocukları ev okul arkadaşları ile geziyor hadi univeristw okuması şart hatta iyi bölüm iyi kazandıran bölüm üni okurken yine çalışmak zorundasın ki hayatta kalabilmen lazım maddi durumu iyi olan çocukları çok iyi bölüm okumasa bile olur hafif maaş alsa bile yeterli hatta üniveesite okumasına bile gerek yok nasılsa babadan miras kalacak
Aşkta önemli ama maddiyat sıkıntısı olduğu zaman bir süre sonra huzursuzluklar başlıyor
Para daha mı önemli sence?
Paraaaa
Hak verıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?