Numarasını aldığım kız 3 gündür çok mesafeli ve soğuk, neden böyle davranıyor?

Bir yerde otururken sürekli bakıştığım bir kız vardı, yanındaki arkadaşı ile de arkadaşım bakışıyordu. Arkadaşım gidip öbür kızdan Instagram istedi, tanıştılar ve biz mekândan ayrıldık. Ardından öbür kızı beğendiğimi, Instagram'ımın olmadığını arkadaşa söyledim, o da kıza, kız da arkadaşına, yani benim istediğim kıza söylemiş, kız numarasını verdi, tanıştık. 3 gündür konuşuyoruz ama en başından beri mesafeli, soğuk davranıyor. Ara sıra flörtöz durumu oluyor fakat çok mesafeli. Ana sebebi ne olabilir

Numarasını aldığım kız 3 gündür çok mesafeli ve soğuk, neden böyle davranıyor?
Cevapla