Sevgilim aldıklarının, yedirdim içirdim diye lafını yaptı; ayrılmakla yanlış mı yaptım?

Sevgilim vardı ve buluştuğumuz bir gün ailem beni o gün biraz daha fazla aradığı için sinirlendi, sesini yükseltti. Ben de "Benim ailem o, tabii ki arayacak" dedim. Biraz da saat geç olmuştu. Sonra benim gözlerim doldu ama toplum içinde oluyor bunlar. Ben en sonunda dedim ki "Kalkmam lazım" dedim, "Eve dönmem lazım" dedim. Hâlâ sinirli sinirli konuşuyor, bağırıyor ve bana "Seni yedirdim, içirdim, gezdirdim, aldım o kadar şey, nankör" dedi. "Yanımdan erken kalkıyorsun" dedi, "Keşke gelmeseydim" dedi ve bunu yine toplum içinde yaptı. Bu lafından sonra onu orada bıraktım ve döndüm arkamı gittim. Bana mesaj atmış, ben suçluymuşum, o sinirlendiğinde onu yumuşatmam gerekiyormuş. Ben de ayrıldım.
Sevgilim aldıklarının, yedirdim içirdim diye lafını yaptı; ayrılmakla yanlış mı yaptım?
Cevapla