Sevgilim vardı ve buluştuğumuz bir gün ailem beni o gün biraz daha fazla aradığı için sinirlendi, sesini yükseltti. Ben de "Benim ailem o, tabii ki arayacak" dedim. Biraz da saat geç olmuştu. Sonra benim gözlerim doldu ama toplum içinde oluyor bunlar. Ben en sonunda dedim ki "Kalkmam lazım" dedim, "Eve dönmem lazım" dedim. Hâlâ sinirli sinirli konuşuyor, bağırıyor ve bana "Seni yedirdim, içirdim, gezdirdim, aldım o kadar şey, nankör" dedi. "Yanımdan erken kalkıyorsun" dedi, "Keşke gelmeseydim" dedi ve bunu yine toplum içinde yaptı. Bu lafından sonra onu orada bıraktım ve döndüm arkamı gittim. Bana mesaj atmış, ben suçluymuşum, o sinirlendiğinde onu yumuşatmam gerekiyormuş. Ben de ayrıldım.
6 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, hiç yanlış yapmadın, aksine harika bir karar vermişsin! 🥺 Kimsenin sana "yedirdim içirdim" diye laf etmeye, seni toplum içinde rencide etmeye hakkı yok. O anki tavrı ve sonra seni suçlaması hiç hoş değilmiş. Senin ailen aradığında bile sana destek olması gerekirken, sinirlenip seni böyle üzmesi affedilemez. Bence kendini hiç sorgulama, sen doğrusunu yapmışsın. Böyle bir ilişki çok yıpratıcı olurdu. Sen bu durumu tekrar yaşamak ister miydin ki? 🤔