Niye herkes ilişkilerden çok çabuk vazgeçiyo, niye önce birini etkilemek için uğraşıyo, sonra da bırakıp gidiyo ve nasıl oluyo da ben buna sürekli kanıyorum
4 gü
Cevap
12Cevap
Ayni sana erkekler geliyoe bana da bu tarZ kadinlar denk geliyor
Uzun süre ilişkiye tahammülü yok insanların
Yok var. Onlar evlenmek istiyo ama sadece evlenmek istiyo bana özel bişey yok
Bilmiyorum
Olmamaya çalışıyorum
çünkü insanlara ulaşmak artık çok kolay.
Off oda var ama düzgün insan yok ki. Ben duzgün insan buldum tutayım birakmayayım dedim diye bu hale düştüm. Karakteri düzgündü. Alkol kullanmıyodu. Aileler anlaşıyodu.
Ben ona çok bağlandım o benden kaçtı
neden kaçtı peki
Kaçmadı daha doğrusu. Evlenmek istiyodu. Evlilik istiyodu ama bekar hayatına devam etmek istiyodu. Her akşam arkadaşlarıyla dısarı çıkıyodu biz doğru düzgün buluşamıyoduk resmen
Bende bunu kabul etmedim.
Herkese vakti var bitek bana mı yok
arkadaşlarıyla dışarı çıksın da sana da zaman ayırmalıydı. aslında çözülebilir bir şeymiş bu yazık etmişsiniz
Ben çözmeye çalıştım
Arkadaşlarıylada konuştum
Herkes biliyo bizim birlikte olduğumuzu. Dışarıdayken 10,15 dk arayabilirdi ama ben arayinca işim var deyip kapatıyodu direk
ne kadar oldu ayrılalı? ayrılık sonrası hiç konuşmak istedi mi?
Mesele sadece arkadaşlarıyla dısarı çikması değil mesele benimle bişey yapmak istememesi. Arkadaşları mangala çağırsın dağ bayır gezerler. Ben hadi gel parkta oturalım cekirdek çitleyelim deyince yorgun oluveriyo
Artık senle evlilik isteyen biri gelse
Senden bu şansı istesem ne dersin
Herkes kendi inandığı doğrunun peşinde sadece
Doyumsuzluk var Herkesin gözü aç
maalesef
Aşklar daha iyisini görene kadar
Benim hayatıma girenlerin hepsi ilgisizdi. Daha iyisi yüzünden değil bana kıymet vermemelerini kabullenmeyip söylediğim için gidiyolar
Çünkü oturmuş karakter yok
Yok karakteri vardı ama arkadaşlarina karşı. Arkadaşlarından sıra bana gelmiyodu sürekli bi yerlerde. Halbuki ilk başlarda böyle yapmıyodu. Ben gerçekten ona güvenmeye başlayınca senin için düzenimi bozamam dedi
Ayrıldık
Ya beni böyle kabul et ya da ayrılalım dedi bende ayrıldım. Sen beni önceliğin yapmıcaksan bi ilişkinin ne önemi var.
Takıldığım nokta şu neden en baştan bunu söylemedi. Niye ben ona bu kadar bağlandıktan sonra bi anda döndü. İlk haftalarda sürekli görüşüyoduk 3. aydan sonra bi anda düzenim böyle drmeye başladı. Madem böyle bi insandın en baştan beni niye kandırdın. Ben buna kızıyorum
Fazla naz aşık usandırır demişler
Naz yapmıyorum ki
maalesef
İlişkilerin hep kısa mı sürüyor
Bu bir döngü...
Ciddiye almıyorum burayı
kafa yokta ondandır
Evet kafa yok ama ben nasıl oluyoda kafasızlara denk geliyorum sürekli
Seçiciyim aslında
Tün kriterlerimi karşılıyodu. İlgi hariç ama ilgi olmayınca diğerlerinin bi önemi kalmıyo
Ama işte başta ilgisiz değildi
Başta nasıl üzerime düşüyodu. İlk 1 ay ben doğru düzgün yazmadım aramadım. Hep o aradı yazdı. Ben gercekten ona güvenip kendimi açınca vaktim yok demeye başladı
İşte yaşattığını yaşamadan ölmesin demek istiyorum ama bedduada edemiyorum. Sevmiyo olabilir ama niye seviyomuş gibi yaptı ailesiyle herkesle tanıstırıp bi anda beni yarı yolda bıraktı. Madem emin değildin aileleri tanıstırmak için ısrar etmiycektin
Aynı şehirdeyiz. Ailelerde aynı şehirde
Orası öyle ama bu süreç zor. İllaki bu günlerde geçicek ama kalbim kırık işte
Bende birinin kalbini kırmıştım gönlunü almaya çalıştım ama o istemedi. Ama şimdi düşünüyorumda oda hatalıydı
Sadece kabul etmiyo
Ama ben gidince o arkamdan geliyo tamam madem barısalım deyince istemiyo
Zaten başıma ne geldiyse onun yüzünden geldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu dediğin çok doğru! Bazen insanlarda ne istediği konusunda kafa karışıklığı olabiliyor sanki. 😔 Belki de kendilerini tam tanımadıkları için ilişkilere balıklama dalıyorlar, sonra da ağır geliyor sorumluluklar. Seni etkilemeye çalışmaları onların sorunu, senin temiz kalbin değil! Sakın kendini suçlama, çünkü sen sevgiye layık birisin. Onlar bu kafa karışıklıklarıyla çok şey kaçırıyor bence. Sence de öyle mi? 🤔💖