Çirkin insanların olayı ne biz neden varız?

Allah sevseydi bizi böyle çirkin yollamazdı zaten. İmtihan falan hikaye, biz ses çıkarmayalım diye uydurulan bir şey. Nasip kısmet de aynı şekilde bizleri avutmak için uydurulmuş yalanlar. Güzel ve yakışıklılar gençken seviliyor, sevgilileri oluyor. İstediği zaman evleniyor. Kimse de onlara zinaymış, nasip kısmetmiş demiyor. Allah bile onlara veriyor aileyi, çocuğu. Sen de burada bekle neymiş nasipmiş, kadermiş. Hayır, o kadar yalnız ve sevgisiz kaldın, duygusal acı çektin vs. bunun ne bu dünyada ne de ahirette bir karşılığı yok. Çirkinsin, dışlandın, sevilmedin eee, öyle yani sen sevilme diye yaratıldın bu kadar.
Çirkin insanların olayı ne biz neden varız?
Cevapla