Aşk İlişkileri 5 gü Birini seviyorken yeni biriyle tanışıyor flörtleşiyor musunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Bunu yapan çok. Birini seviyor ama yeni biriyle de tanışıp flörtleşiyor 🤔 Birini seviyorken yeni biriyle tanışıyor flörtleşiyor musunuz? Cevapla Flört Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u чσlєnα Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Hayır birini seviyorken hiç kimseyle konuşasım gelmez 1 0 Yorumla
ℓuciffєя_ Takip Et FenomenYoda Yaş: 39 4 gü Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. yapanlar çok ben yapmam 0 0 Yorumla
Kader1313_ Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Asla, gönlüm hemen öyle herkese kayacak kadar basit değil 1 0 Yorumla
nomorebets35 Takip Et Master Yaş: 44 , eic 64% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Sevdiğini nasil anlıyoruz peki bu durumda :) bir akit mi var bunun ile ilgili :)Yoksa yakalanmanin ilk savunması ; valla seni seviyorum bir anlık boşluk hataydı mı :) 0 0 Yorumla
OR-DION Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 804 cevap paylaştı. Biri yokken de flörtleşmiyoruz kim götürüyor bu avradları Cemile 0 3 Yorumla Soran 5 gü Eben Yorumla OR-DION 5 gü Lez sütü mü emdik cemile Yorumla Soran 5 gü Boş yapma Yorumla
Eru_Illuvatar Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Birini seversem sonuna kadar sadık kalıyorum başka türlüsü yapıma ters. 0 0 Yorumla
TheMurad Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. İnsanda ar damarının çatlamış olması gerekir böyle bir durumda 😂 0 0 Yorumla
xXSalvadoreXx Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 98% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 403 cevap paylaştı. Karakteri bozuk aşağılık insan çok etrafta, iğrenç. 0 0 Yorumla
NostaljikBirFilm Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 882 cevap paylaştı. Biriyle flört ediyorsam sevdiğim kimse yoktur. 0 0 Yorumla
Basınsözcüsü Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% 5 gü 4 eşe kadar hak degil miydi 🤔 0 2 Yorumla Soran 5 gü Türklerde öyle bir şey yok. Yorumla Basınsözcüsü 5 gü Vıyşş abe hayran Yorumla
Pişmaniyemsi Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 100% 4 gü Aşk İlişkileri konusunda 618 cevap paylaştı. Demek ki sevmiyor, bu kadar net! 0 0 Yorumla
sedomania2 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. öyle insanlardan değiliz 0 0 Yorumla
m MarllboroRed Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 14,6b cevap paylaştı. Midem buna izin vermez 0 0 Yorumla
Kerem0507 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Yedekte illa biri vardır tm güvenemezsin kimseye 0 0 Yorumla
35beyzanur35 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 326 cevap paylaştı. Asla yapan cok 2 0 Yorumla
linaadeu Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 98% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 888 cevap paylaştı. İnfo veremem 1 0 Yorumla
hayatındışında Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Konuşmam kimseyle 0 0 Yorumla
Andrews_Garden Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 5 gü Aşk İlişkileri konusunda 905 cevap paylaştı. Öyle adetim yoktur. 0 0 Yorumla
Wildshade_ Takip Et Xper 5 Yaş: 26 5 gü Evet 1 1 Yorumla Omer2730 4 gü Yani acil ilişkiye sıcak mı bakıyorsunuz? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Hayır birini seviyorken hiç kimseyle konuşasım gelmez
yapanlar çok ben yapmam
Asla, gönlüm hemen öyle herkese kayacak kadar basit değil
Sevdiğini nasil anlıyoruz peki bu durumda :) bir akit mi var bunun ile ilgili :)
Yoksa yakalanmanin ilk savunması ; valla seni seviyorum bir anlık boşluk hataydı mı :)
Biri yokken de flörtleşmiyoruz kim götürüyor bu avradları Cemile
Eben
Lez sütü mü emdik cemile
Boş yapma
Birini seversem sonuna kadar sadık kalıyorum başka türlüsü yapıma ters.
İnsanda ar damarının çatlamış olması gerekir böyle bir durumda 😂
Karakteri bozuk aşağılık insan çok etrafta, iğrenç.
Biriyle flört ediyorsam sevdiğim kimse yoktur.
Kızlar bile yapıyor artık, hem de öyle böyle değil.
4 eşe kadar hak degil miydi 🤔
Türklerde öyle bir şey yok.
Vıyşş abe hayran
Demek ki sevmiyor, bu kadar net!
öyle insanlardan değiliz
İkisi de yoksa ne olacak
Maalesef. Çabuk sıkılıyorum
Midem buna izin vermez
Yedekte illa biri vardır tm güvenemezsin kimseye
Hayır Böyle Bir Şey Yapmıyorum.
Asla yapan cok
İnfo veremem
Evet? Nolur ki
Konuşmam kimseyle
Hayır yapmıyorum
Hayır düsgün olmak lazım
Öyle adetim yoktur.
Evet
Yani acil ilişkiye sıcak mı bakıyorsunuz?
Nasıl sevmek bu