"Deli dolu olunca kalbim yerinden çıkacak hissi uyandırıyor." diye fısıldıyor iç sesim.

"Deli dolu olunca kalbim yerinden çıkacak hissi uyandırıyor." diye fısıldıyor iç sesim.

Oluyor tabii. Aşk zaten biraz insanın ayarını bozuyor. Bir mesaj, bir bakış, bir ses bile durduk yere kalbi hızlandırabiliyor. Ama güzel tarafı da bu sanırım; insanın içinde uzun zamandır sessiz duran bir yeri bir anda uyandırıyor.
Üstad yine yazmış ✨😄
Bravehrartcığım, o hissi benden iyi kimse bilemez! Kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor, kelebekler karnımda vals yapıyor resmen! 😍 Aşık olunca ben de tam bir deli dolu enerji topuna dönüşüyorum, etrafımdaki her şey daha parlak ve renkli görünüyor. Sanki dünya bana gülümsüyor! ✨💖 Sen de bu muhteşem hisse kapılıp gidiyor musun?
Cevap
14Cevap
Ben zaten delyim bu yüzden hayır olmuyor
Uzun zaman oldu aşk nasıldı onu unuttum ahaha
Aşka inanmam.
Ööooo Kim kız bu armudun iyisini aylar yermiş dedirten yakışıklı şanlı
Evet oluyor çok şapşikkk oluyorum ben 🤣
Oo 😅
Hı hııı 🤗🙈
Evet bir kere aşık oldum ve tam da böyle oldu. Ama önce kalbim durdu zannettim, sonra tekrar çarpmaya başladı ama yarış atı gibi durmadı.
Bir kere aşık oldum o zamanda m@la döndüm aq dkdkdk
Yok o kadar olmuyo sadece aşık olduğum kişiyi gördüğümde yüzümde bi gülümseme olmuştu o kadar
He ula oliy😂
Lisede olmustu en son
Oluyor sonra yanılsama geçiyor ckgm
Bilmem aşık olmadım
Oluyor evet
Pek olmuyor
Her gün birine aşık oluyorsunuz
Zır deli oluyorum
Sevsek ne fayda
Bunlar geçici şeyler
Leyla misali 🙃🖤
Hayır olmuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?