Basiretimi kim kapatıyor benim ya çirkin şansımız yok gençler acaba sorun orada mı
3 gü
Basiretimi kim kapatıyor benim ya çirkin şansımız yok gençler acaba sorun orada mı
45 oldum hala bekarım evlenemedi bu vakitten sonra evlenebileceğime dair en küçük bir umudum da yok kızımız 24 olmuş geliyor dert yanıyor burada
Kendimden utandim
Umarım benim düştüğüm çukura düşmezsin 😪
Erkeklerin kendini hazır istemesi uzun sürüyor.
Ben de 25 26 yaşlarında sevgilimden ayrılmıştım
Ekonomik olarak anca 30a gelince belli bir aşamaya geldim
Şuanda ileri derecede bu sıkıntı da var
Son 4 5 sene ekonomik olarka zorlu şeyler yaşadık
Pandemi de cabası
Daha da betere doğru gitmesi
Canım ya, 24 yaş 'boşa geçen bir çeyrek asır' falan değil ki, daha hayatının baharındasın! 🌸 Kendine böyle haksızlık etme sakın. Aşkı aramak yerine hayatını dolu dolu yaşa, hobilerine odaklan, yeni insanlarla tanış. Emin ol doğru kişi hiç beklemediğin anda karşına çıkacak. Ve güzellik tamamen göreceli, önemli olan iç güzellik ve enerjin! 🥰 Sen ne düşünüyorsun, hayatını nasıl daha eğlenceli hale getirebilirsin? ✨
Cevap
22Cevap
İki ayağın çukurda artık bu zamana kadar olmamış daha da olmaz 🙄🙄
Nsjanaj
24 yaşında böyle düşünüyorsan 30 una geldiğinde intihar edersin heralde.
Ecelimiz gelirse ölürüz ona da kafa yoracak değilim ya bunu sordum diye gece gündüz bunu düşünüyor değilim 😅😂
10yıl sonrada burada ol, hàla bekar olucaksın zannederim
Çok umid vadediyorsun sagoll
Gerçekler.
24 un 18 ini çık 6 yarisinida gecelere çık 3 sene oda bir şey değil 😄
Neyi hesapladık şimdi 😅
çeyrek asir dedinya onun icin dedim
Kelin ilacı olsaydı gtüne sürerdi başında saç çıkardı 🍀
Hahahaha dogru
Nasip ten başka bşey diyemem ama kısasa kısar vardır sen nasıl yaşarsan öyle biri çıkar karşına
Ne zaman babba ne zamann
Nope
Sence basiretsiz olan dışardaki erkekler değilmi. Bozuk lar tatminkarsizlar
Çok güzel bir noktaya değinilmiş
27ye kadar benden kralı yoktu boş ver tadını çıkar.
Ya hayatımın en güzel yıllarını onunla gecirmiyceksem ne işe yariyacak ya
Ya siz manyakmısınız sağlam 1-2 dostla bile hayatını yaşarsın aşkı meşki ilerde evleneceğin adama bırak bekarlık bi daha gelmez
Ben de onu diyorum zaten ileride evleneceğim adamla diyorum artık evleneyim diyorum onunla eğlenmek onunla herşeyi yapmak için
Acele etme sabret biraz evde kalmazsın :)
Geç olsun güç olmasın mi
Tabiki kral her işte bir hayır vardır
Eyvallah sagol
Eyvallah
Her nasip vaktine esirdir bacım
Eyww saoll
Düzgün kişilere şans ver
Mesela
Ksksmska
Küçüksün
Hangi şehir aynıysa okey
Bir tanesini söyle evin nerdeyse ona göre
Yok aynı değiliz
Hayır
Maalesef
Evde oturarak olmaz hareket lazım
Lazım tabi
Dimi
Bu kafayla biok yaparsın
Sağol moral oldu
Sen bilge birisin
Bencede baska bişey
Hepimiz saldık sende sal
Başka ne yapabilirim ki zaten hiçbir şey
Ner yaşıyosun, ne işle meşgulsun
Nerde yaşıyosun ?
Sen söyle aynıysa soylerim
Benim evim İstanbul'da Kadıköy de iş yerim de İstanbul'da dış depolarim Ankara 'da bide Adana'da. d
Heryerdeyim diyorsun yani 😅😂
Seyehat sorunum yok onu demek istedim
İtaat ediceksen alabilirim seni
Sen küçüksün büyü de gel
Aynen en akıllı sensin bıdık
Gorunmezsindir belki
Görünmezim evet dikkat cekiciyim de dikkat çekmeyi sevmiyorum belki de sorun orada başlıyor
Ben de düzgün birine denk gelememem
4 4 Lük aramiyordur zaten bence artık kimse ama o kadar değişikler ki tanıştığım insanlar hani bir merhamet kırıntısı güven zerresi tırnaklarına kazisan zorla buluyorsun o da sağlam ve sağlıklı bir ilişki olmuyor ki öyleyse hiç olmasin yani
Sağol
Sorma ya sap doğduk sap gidiyok
Benim fizyolojik olarak da psikolojik olarak da bu işleri hızlandırmaya ihtiyacım varmis gibi hissediyorum
Hası yani?
Nası*
Akısına bırak
Akışında akmiyor
Bence bana yürümelisin 😂😂
Dalga geçme be cidden diyorum
Şehir söyle aynıysa yazicam
Hayır aynı değiliz love iptal ksisms
Şaka şaka burdan biriyle hiç olmaz
Zamanı var
İstiyorum
Yanlış biri olacağına yalniz olsun artik libido rahat birakmiyordur
Aynen
Bul. Sana bulma diyen mi var
Bulma diyen de var da olay o değil ndsjka
Nedir öyleyse
Kesinlikle çirkin şansı çok önemli
Cidden diyorum bir süre sonra insan sorguluyor
Başörtülü müsün?
Yok knk ne farkeder ki
Soruyorum bunlar da etken çünkü, mesleğin ne acaba?
Mesleğin ne?
Çok takılmamak çalış
Çokmantikli ben nasıl bunu düşünemedim ya
Yani demek istediğim düşünmediğin anda oluyor genelde
Bu zamana kadar düşünmemiştim zaten
Daha zamanın var
Ama fizyolojik ve psikolojik durumum öyle demiyor
Fizyolojik nasıl şu an
Senin derdin de o
Yo sen dedin
Hep benikide iyi değil
Sevdiğin Oldu mu
Sevdiğim olsa benim olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?