24 oldum hala düzgün birini bulup da aşkım yapamadım boşa geçen bir çeyrek asıra üzülüyorum var mı tavsiyeniz?

Basiretimi kim kapatıyor benim ya çirkin şansımız yok gençler acaba sorun orada mı

24 oldum hala düzgün birini bulup da aşkım yapamadım boşa geçen bir çeyrek asıra üzülüyorum var mı tavsiyeniz?
Cevapla