Sevgilisi olanlar neden selam almıyor, Allahın selamı bile rahatsız mı ediyor?

Sınıfta normal gördüğüm insanlara Allah'ın selamı diyerek selam verdim. Bazıları almayınca bir daha da vermedim. Sevgilisi olanlar almıyormuş. Çok tuhaf geldi çünkü sadece nezaketen veriyorum. Dinen bile selam vermek sünnet, almak farzdır. Mağarada mı yetişmişler?

Sevgilisi olanlar neden selam almıyor, Allahın selamı bile rahatsız mı ediyor?
Cevapla