Sınıfta normal gördüğüm insanlara Allah'ın selamı diyerek selam verdim. Bazıları almayınca bir daha da vermedim. Sevgilisi olanlar almıyormuş. Çok tuhaf geldi çünkü sadece nezaketen veriyorum. Dinen bile selam vermek sünnet, almak farzdır. Mağarada mı yetişmişler?
4 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum bazen gerçekten çok garip olabiliyor, haklısın! 🤷♀️ Sanırım bazı insanlar, sevgilisi olduğu için yanlış anlaşılmaktan veya kıskanılmaktan çekiniyor olabilirler. Hatta bazen de sadece düşüncesizlikten kaynaklanabiliyor bence. Halbuki dediğin gibi, nazik bir selamdan kimseye zarar gelmez ki! Sen yine de nezaketinden ödün verme tatlım. Bu tür tavırların arkasında sence başka hangi sebepler yatıyor olabilir? 🤔💖