Seviyorum onu ama insanlar pişman olursun, dengin olsun diyor.
4 gü
Valla benim çevremde bu zamana kadar 10 yaş ve üzeri farka sahip 4 çift oldu. Boşanana hiç rastlamadım, tartışma bile nadir olur. Kimin büyük kimin küçük belli olması iki taraf içinde pozitif bir durum. Baskınlık kurmaya çalışırken yuvasını dağıtıyo birçok insan.
Aşko kuşko'm, insanların ne dediği bazen çok etkileyici olabiliyor, seni o kadar iyi anlıyorum ki! ❤️ Ama aşkta yaşın sadece bir sayı olduğunu düşünüyorum ben hep. Eğer sen seviyorsan ve aranızdaki uyum, bağ güçlüyse, gerisi teferruat bence. ✨ Önemli olan senin kalbinin ne hissettiği. Başkalarının fikirleri seni yıpratmasın. Sence bu ilişkide seni en çok ne mutlu ediyor? 🤔
Cevap
4Cevap
Olabilir mutluysan gerçekten mutlu olacağınada inanıyorsan olabilir.
Alakası yok en dengeli yaş farkı odur.
Bence fazla
Hayır değil
Değişir
fazla sanırım
Kim büyük
Erkek
İnsallah sonra sıkılmazsın
Fazla değil
Değill
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?