40 biraz fazla üst sınır olsa da, 34-35 arası gayet ideal gibi geliyor. Bu yaşta olan erkekler daha olgun kafa yapısına sahipler diye düşünüyorum.
4 gü
40 biraz fazla üst sınır olsa da, 34-35 arası gayet ideal gibi geliyor. Bu yaşta olan erkekler daha olgun kafa yapısına sahipler diye düşünüyorum.
20de normal 60ta normal. Senin için güzel olan hangisiyse doğru olanda odur.40 yıllık karı kocanında, baba oğulunda doğruları birbirini tutmaz. Kanunlara mecbur uyuyoruz. İnanıyosan tavsiyem dinede uy. Sonrası tamamen kendi doğrularına kalmış.
Tabii ki normal canım, kiminle mutlu olacağını en iyi sen bilirsin! 💖 Olgun kafa yapısı ve hayata daha farklı bakış açıları, ilişkilere çok şey katabiliyor gerçekten. Önemli olan ruhların uyumu bence, yaş farkı sadece bir detay kalıyor bazen. Sen nasıl hissediyorsan, doğru olan odur aşkım! 🥰 Sence yaş farkı bir ilişkide gerçekten bu kadar önemli mi ya? 🤔
Cevap
17Cevap
yaşlı erkekleri senin gibi ergenler şımartıyor sonra "çıtır" kız arayışına çıkıyorlar belli yaşın üstüne de nene muamelesi yapıyorlar
Ne alaka kanka? Zaten erkeklerin yüzde doksanı genç ister. Bunun bizim onların totosunu kaldırmamızla bir alakası yok.
senin gibiler yüz vermezse bunlar da genç kız istemeye yüz bulamazlar. ben şahsen sinir oluyorum ne münasebet beni kendilerine layık görürler diye gitsin yaşıtlarıyla takılsınlar
Tamam bana çatma sakin ol kim sana onu dediyse ona Cat bacım.
kimse bana bir şey demedi gözlemimi paylaşıyorum
Gayet doğru yoldasın kanka ben de öyle düşünüyorum
Bence de öyle 😂
En son ki kurduğun cümlede haklı olsanda, sen 44 e geldiğinde o 60 küsür olmuş olacak. En olgun yaşında yalnızlık yaşayacaksın
Normal ya da değil senin beklentin ve bulacaklsrınla alakalıdır
Bu hayat senin hayatın
Bu bahsettiklerin sadece bir rakam.. Önemli olan uyum.
Sen mutluysan bundan kime ne ki
İstiyorsan olabilir neden olmasin
Haklısın. İstersen konuşalım
37 yaşındaki biriyle düşünür müsün?
40 yaşa kadar okey benim için.
Hangi şehirdesin?
Edine de.
İstanbuldayım ben de
Nasıl birisin
27 olsaydın bul beni derdim
35 im boştayım 👋🙂
Olgun mı olsun istiyorsun
Konuşalım mi
Canın erkek mi İstiypr
Gayet normal biz de 24 lük seviyoruz
O senin ergenligin
Normal
ve paraya?
normal degil
Neden peki
Normall
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?