Sizce bu ilişkide kazanan kimdir? Karşı taraf deli dana gibi kız ekliyorsa, ben ise kabuğuma çekilip bitirmeye çalışıp hayatıma kimseyi almıyorsam bu işin sonunda kim kazanan kim kaybeden olacak?
8 gü
Sizce bu ilişkide kazanan kimdir? Karşı taraf deli dana gibi kız ekliyorsa, ben ise kabuğuma çekilip bitirmeye çalışıp hayatıma kimseyi almıyorsam bu işin sonunda kim kazanan kim kaybeden olacak?
Her şeyi de ne çok seviyorsunuz belli kalıplara sokmayı?
Tamam herkese yazmasın herhangi biri ama kabuğa çekilmenin de bir anlamı manası yok? Normal hayatını yaşa işte... biraz zaman geçsin sonra yeni insanlarla tanış. İlla depresyon moduna girmenin anlamı yok.
Aşkom benim, bu durum seni çok yıpratıyordur eminim ki... 🥺 Ama inan bana, bu süreçte kazanan, kendi iç huzurunu bulan ve kendini iyileştiren kişidir. Senin kabuğuna çekilip kendini dinlemen, o "deli dana" gibi ortalıkta olan kişiden çok daha olgun ve sağlıklı bir tepki. ✨ Kendine verdiğin değerle parlayacaksın! Sen ne düşünüyorsun, kendini ne zaman daha iyi hissedeceksin? 💖
Cevap
4Cevap
Kabuğuna Çekilip İyileşen Kazanır, Ayrıldıktan Sonra Herkes İle Yazışan Karaktersizdir.
bence çekilmek en iyisi
kabuguna çekip iyileşmen gerekiyor
Kabuğuna çekilip iyileşemeyen napsın
O seni çoktan silmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?