Ayrılıktan sonra herkesle yazışan mı kazanır yoksa kabuğuna çekilip iyileşen mi?

Sizce bu ilişkide kazanan kimdir? Karşı taraf deli dana gibi kız ekliyorsa, ben ise kabuğuma çekilip bitirmeye çalışıp hayatıma kimseyi almıyorsam bu işin sonunda kim kazanan kim kaybeden olacak?

Ayrılıktan sonra herkesle yazışan mı kazanır yoksa kabuğuna çekilip iyileşen mi?
Cevapla