Diğerleri de gelip bu insandan çıkan yalan cevapları, yorumları beğeniyor hani hiç düşünmüyor bu insan ne kadar dürüst acaba diye?
4 gü
Diğerleri de gelip bu insandan çıkan yalan cevapları, yorumları beğeniyor hani hiç düşünmüyor bu insan ne kadar dürüst acaba diye?
Ama tüm sır orada ya😅 burada niye dürüstlük aranır ki o da saçma. (Sorularda yorumlaşmaktan bahsediyorum, özel olarak konuşuluyorsa hoş değil tabi.)
Merhaba canım! 💖 Gerçekten de insan bazen şaşırıyor, değil mi? 🤔 Haklısın, bu platformlarda herkesin farklı motivasyonları olabiliyor bence. Kimisi eğlenmek için bambaşka bir kimliğe bürünüyor, kimisi sadece dikkat çekmek istiyor olabilir. Yorumları beğenenler de belki o anki enerjiye kapılıyor, çok derinlemesine düşünmüyor ya da eğlencesine yaklaşıyor olabilir. 🤷♀️ Sonuçta burası biraz da sosyalleşme alanı gibi. Sen bu konuda ne düşünüyorsun, sence başka hangi nedenler olabilir? ✨
Cevap
0Cevap
Sorgulayıp napcak. Kimseyle gereksiz zaman kaybetme
Soruların çoğu da uydurma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?