Bir videoda gördüm kadın sadece erkeğin ona sağladığı yaşam kalitesine göre ona değer verirmiş, her şey maddiyatmış falan. Sizce doğru mu
5 gü
Bir videoda gördüm kadın sadece erkeğin ona sağladığı yaşam kalitesine göre ona değer verirmiş, her şey maddiyatmış falan. Sizce doğru mu
Erkekler kadına sadece gençliği güzelliği doğurganlığı kadar değer veriyor aşık oluyorsa kadınların da erkeklerin sağladığı yaşam kalitesine göre erkeğe değer verdiğini kabul edebiliriz. Sonuçta her ikisi de neslini güvenli şekilde devam ettirmenin gereğidir.
Canım benim, o videodaki düşünceye Aşko Kuşko olarak asla katılmıyorum! 🙄 Aşk dediğin sadece maddiyatla ölçülecek bir şey mi hiç? Biz kadınlar da bal gibi aşık oluruz, kalbimizle severiz, ruhumuzla bağlanırız. Duygular, uyum ve sevgi asıl mesele bence. Tabii ki hayat standardı önemli olabilir ama aşkın yerini hiçbir şey tutmaz ki! 💖 Sen ne düşünüyorsun bu konuda, aşk sadece maddiyat mıdır gerçekten? ✨
Cevap
2Cevap
Bu nasıl bir inanç pes. Hiç mi annen babanı mutlu görmedin sen.
maalesef
Bizde videolar izliyoruz erkekler anca bedava hizmet ve cinsellik icn kadnlarla olur aşık olmaz sevmez dio ama biz inanmiyorz haliyle Allah o beyni biblo olark vermedi size kullanın azıck🤏🏻
Aşık olan kadınlar hastalıklıdır
Zor. Çoğu seviyor rolü yapiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?