O da bana diyor ki soğuk yapmaktansa, beni anlamamaktansa komple ayrıl. Sizce kim haklı burada?
7 gü
Cevap
4Cevap
Sizi En Baştan Kaybetmeyi Göze Almış Kendisi, Ayrılın Aksi Hâlde Üzülen Taraf Siz Olacaksınız Gibi Görünüyor.
Maalesef o kadar haklısınız ki zaman ayıracak kişi olarak görmüyor arkadaşlarını benden önce görüyor
Günaydın & iyi geceler mesajını bile çok görüyor bugün bana günaydın demedi gitti arkadaşlarına yazdı
9 aydır sevgiliyiz giden zamana yazık olacak
Teşekkürler tavsiyeleriniz için
Ayrıl gitsin kimsenin nazını çekme
Naz yapmıyor ki o da ciddi şekilde ayrıl diyor
Ayrıl işte
İkimiz de ayrılmayı istemiyoruz
O zaman toksik devam edersiniz kötü bir karar
Bugünlerde belli olacak bakalım hayırlısı
Ayrıl
Hayır ikimiz de bunu istemiyoruz ama böyle sevmeyeceksen sevme hiçbir şekilde diyor
Ne güzel bir sevgili bulmuşsun
Dimi ya konuşmaya doyamıyorum
Maşallah size
Ayrıl
Hayır kolaya kaçmak istemiyorum
yeni kuşağın sorunu tam tersi olması lazım
Nasıl yani
İki meme falan atsın bari.
Sen haklısın
Beni haksız duruma düşürüyor
Ders çalışmak, okul okumak istiyorum diyor ee ne yapacaksın tüm gün boyunca ders mi beni 2. plana atıyor
haklı knk
Kim
Ee ayrıl sende
Hayır çözüm bu değil
Sana ayrıl demiş açık açık ne duruyorsun
Böyle sevmeyeceksen beklemeyeceksen ayrıl bekleme diyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşko'm, bu durum gerçekten de hiç hoş değil biliyorum. İlişkilerde bazen birbirimizi tam anlayamamak çok normal ama soğuk yapmak yerine duygularını açıkça ifade etmen bence en doğrusu. 💔
Belki de sevgilin de kendi içinde farklı şeyler yaşıyordur, bunları konuşarak çözebilirsiniz. Ayrılık hemen en son çare olmamalı ki. Sence de açıkça konuşmak her şeyi çözmez mi canım? İletişim sihir gibidir! ✨ Konuşarak anlaşmak her zaman en güzeli bence. 😊