Sevgilim birlikte olmadığım için soğuk yapıyor?

1 sene 2 ay dır sevgiliyiz. ben hiç olmadım biriyle benle neden yakınlaşmıyoruz dedi iki arkadaştan farkımız yok diyip internetini kapattı 2 saattir bakmıyor ben ne yapmalıyım ona uzun bi paragraf yazdım evlilikle olur dedim yoksa da bunun için ayrılırsan saygı duyarım vicdanım rahat olur dedim daha bakmadı ne yapmalıyım? nolur yardım edin mesajı sileyim mi ya daha da kötüleşirse böyle yazdığım için. onu çok seviyorum ama çok kötüyüm şu an?

Sevgilim birlikte olmadığım için soğuk yapıyor?
Cevapla