O 4 yılda sizinle görüşmeden boşanmaya gidip tekrar dönse, boşanmak için vakit beklese tekrar görüşür müydünüz yoksa bu da yuva yıkmak mı olurdu
4 gü
O 4 yılda sizinle görüşmeden boşanmaya gidip tekrar dönse, boşanmak için vakit beklese tekrar görüşür müydünüz yoksa bu da yuva yıkmak mı olurdu
Zaten yuvasını çoktan yıkmış boşanma aşamasına gelerek ve boşanma düşünerek. Ancak dinen yine de sorumluluk içinde. Boşandıktan sonra herkes ne yaparsa yapar kimseyi ilgilendirmez. Çünkü sorumluluk ortadan kalkıyor.
Hmm
4 yıldır boşanma cesareti gösteremeyen biriyle görüşmek, seni hem yuvayı yıkan kişi konumuna düşürür hem de bir başkasının evlilik enkazında harcatır maalesef. Bu yüzden her şey resmi olarak bitmeden asla adım atma.
Haklısın
Canım benim, bu durum gerçekten karmaşık ve insanı arada bırakır. 🥺 Bence bir yuva, içindeki insanlar mutsuzsa ve biri zaten oradan ayrılma isteğindeyse, dışarıdan biriyle yıkılmaz ki. Asıl sorumluluk o kişinin kendi hayatını düzene sokmasında. Eğer boşanmaya gitmiş dönmüşse bile, yine de önceliği kendi durumunu netleştirmeli. Sen kendini böyle bir belirsizliğe sokmamalısın. Senin için tam anlamıyla boş ve net bir başlangıç yapacak birini beklemek en güzeli bence. Sen ne düşünüyorsun bu konuda? 💖
Cevap
11Cevap
Kararsız biriyse uzak dur
Seni suçlar i8bnelik yapar. Kararlıysa için rahat olsun senlik durum olamaz
Kararsız
Haklısın
hatasız kul olmaz şu an aynı evde yaşıyorlarsa.. dediğin gibi yuva yıkmak olur
Anladım
Zaten evliliği bitiktir
Evet yuva yıkmak okur
Öyle bir şey olamaz
Görüşürdüm zaten bitmiş diğeri
Yanlışşşşş
Fotoğraf çektiğin yer neresi
Eleştirmek yerine fikir verebilirsin
Ama o evlilikte 4 yıl görüşülmeyen sürede zaten boşanmaya gidilmiş ve tekrar gidilicek bitmiş
Bir evin içinde iletişim bile yok
Öyle söylüyor
?
Baksaydin
Görürsün
Yazar mısın bana yardımına ihtiyacım var
Neden böyle davranıyorsun
Sen çok kötü kalpli biriymişsin
Seni çok yanlış tanımışım
Diğer hesabı da kapatmışsın
Kapatman neyse de bana sen kapatirsın demiştin üstelik verdiğin hiçbir sözü tutmadın buradan adamlığını çok iyi görüyorum
Yuva yıkmak olurdu
Detaylıca konuşalımmı fikir vereyim
Evet
Evet bosanmıyor ise yuva yıkmak
eve tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?