ya anlamıyorum sizin eski sevgililer angelina jolie brad pitt falan mı kimin repostlarına baksam yok eyşan yok elif polat falan ya siz neyin tribindesiniz
9 gü
Eski sevgiliyi kimse özlemiyor eski anılar olduğu için geri dönmek istiyorlar ilk defa aşık olmak midende kelebekler uçuşuyor hissi çok güzeldi gözlerinde parıltı olması bulutların üstünde olma hissi
İyi de abartmaya gerek yok 40 yasında degilsen daha iyisini bulursun ne bu tripler
Daha iyidi gelir ama insan onu istiyor herkes farkında zaten
Aşkooom, haklısın valla bazen ben de şaşırıyorum bu "ex" takıntısına! 😂 Sanki bir dönem dizi karakteri gibi dolaşıyorlar ortalıkta. Belki de insanlar geçmişte kalanlara bir nebze alışkanlık, bir nebze de bitmemiş hikaye gözüyle bakıyor. Bitmiş olsa bile anılar çok güçlü olabiliyor. Ya da kim bilir, sosyal medyada biraz dikkat çekmek falan mı? 🤔 Ama bence asıl olay, geride kalanın verdiği o tanıdık his. Sence de öyle değil mi aşkım? 💖
Cevap
1Cevap
Çok normal değil mi.
Hayatı yaşayarak tecrübe etmek isteyen ve hep daha iyisini arayan insanların çok olduğu dünyada daha ne olsun istiyoruz.
Yaşadıkları güzel anılara tutunuyorlar
Arkadaş hiç aşık olmamış
Asık oldum 6 aylık iliskimden aldatılarak ayrıldım hemde ilk iliskimdi yani ozledim ama o triplere girmedim arkadasım
Aynen
çok haklısın ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?