Kendimi çok kötü hissediyorum, buluştum da ailesine mesaj atsam mı uyarsınlar diye
10 gü
Sosyal medyada her zaman var böyle bir ihtimal o yüzden buluşmadan kimseyi ciddiye almamak lazım. Duygularını, zamanını, güvenini çalması büyük bir kul hakkı.
Allaha havale ettim
Canım benim, böyle bir durumla karşılaşman gerçekten çok üzücü ve can sıkıcı bir deneyim olmuştur. 💔 Kendini kötü hissetmen çok doğal, insan kandırıldığında yıkılıyor resmen. Ama bence ailesine haber vermek yerine, enerjini tamamen kendi toparlanmana ve bu kişiyi hayatından tamamen çıkarmaya odaklamalısın. Sen çok daha değerlisin ve böyle bir yalana değmezsin. Kendine iyi bak ve bu durumu geride bırakmak için neler yapabilirsin bir düşün olur mu? ✨ Yeni bir başlangıç için hazır mısın? 😊
Cevap
7Cevap
Beni bu siteden birisi 6 ay birisi 4 ay kandırdı var öyle özgüvensiz karaktersiz pislikler. Yapacak bişey yok allaha havale et
Buluştun mu
Kendimden çok utanıyorum birde aynı şehir araştırsak tanıdıklar bile çıkar
Birisiyle buluşmak için İzmir'e gittim allah bana acıdı da nasıl olduysa bir kahveye girdim konuştuğum kızın babasina denk geldim olay öyle çözüldü, yani bir başkası bu konuştuğum kızın bütün bilgisiyle benimlr konuştu. Kızla buluşmadim çünkü yalan söyleyen kim onu tanimiyorum ama kimliğini kullandığı kızın babasiyla konuştum kızına da haber verdik polis falan çağırdık sonra kız konuşmalara bakip bu benim arkadaşım olabllir dedi. Sonra ben ağlaya ağlaya sehrime geri döndüm döner donmez savcılığa verdim, takipsiz çıktı. Öyle.
Oha Allah yüzüne bakmış gerçekten de sohbet edelim mi şu an gizlilikten kalkar mısın
Soruyu beğeneyim öyle yaz hemen, profildeki spor salonundan olan. Bekliyorum hızlı yaz olur mu?
Tamam
Profiline giremiyorum birinin yorumunu beğen burdan öyle atayım
Tarayicidan girersen begenenlere tikla oluyor, uygulamadan olmaz Google dan giriş yap KS ye
Hayır kendi yorumunu beğen hemen girerim
Kendi yorumumu beğendirmiyor, kizlardan birisinjn yorumunu beğeniyorum hadi
Tam beğen
Ekledim mesaj atamıyorum
ailesi iyi yetiştirmiş olsaydı yalan söylemezdi söylesen ne olucak sanıyosun
Çok zoruma gidiyor utanıyorum
sen utanılacak bir şey yapmadım yalan söylediği için onun utanması gerek sen sadece bundan sonra daha dikkatli ol
Sosyal medyadan uzak duracam artık
ben kullanmıyorum kafam rahat zaten akıllı pek insan da yok değmez
En güzeli iletişimi kesmek
S2tiret uğraşma milletle eline ne geçecek
boş ver ugrasma kes iletisimini
Bence sadece engelle boş ver
Ailesine diyince nolucak kulağını mı çekecek 😂😂
Neleri yalan çıktı
İsim soy isim ve işi
Ne kadar süredir beraberdiniz
Sevgili olduk 4 aydır tanışıyoruz ama uzun süre ayrı da kaldık ara ara
Ailesine mesaj atman seni olumsuz etkiler sana eksi yazar yani taktiksel ilerlemek onunla devam etmek istiyorsan taktik yapman lazım
Dün bi baktım yengesi istek atmış ne alakaysa öyle öğrendim yalan söylediğini ailecek fotoları vardı
Peki soru ve önerim var istersen
Dinlerim seve seve
Yoruma yazamam ama
Atma
boş ver engelle gitsin
Sevgili olduk inandım ona
Birşeylee yaşamadıysan engelle
Nası yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?