Olumsuz ise siz de sonuçta bu uygulamayı kullanıyorsunuz yani demek istediğim. "Uygulamadan adam çıkmaz" terimi sizi de kapsamıyor mu?
5 gü
Olumsuz ise siz de sonuçta bu uygulamayı kullanıyorsunuz yani demek istediğim. "Uygulamadan adam çıkmaz" terimi sizi de kapsamıyor mu?
Burdaki amacım canım sıkıldığında soru sormak, yorum yazmak ve birkaç kafa dengi arkadaşımla sohbet etmek. Burdaki kimseyle olmaz diye kötülemek doğru değil çünkü ben de burayı kullanıyorum. Zaman ne gösterir kimse bilemez
Burada kimse ciddi katılmıyor çünkü ciddi takılınacak bir yer değil. Mekanların dress kodu vardır, bizim bu "evlenilecek insan çıkmaz" sözümüze de kültürel, zihinsel bir kod da diyebiliriz. Mesela gece kulübünde eş aramazsın. Sokakta eş aramazsın. Çünkü bu şekilde bulduğun birini nasıl bulduysan o şekilde de kaybedersin. Düzgün birini arayanlar için en uygunu kaliteli mekanlarda tanışmak. Okul, iş yeri, ortak tanıdıklar, etkinlik için olan mekanlar vs.
Merhaba zıkkımus! 🥰 Bence uygulamalardan bal gibi ciddi ilişki çıkar, neden çıkmasın ki? O "uygulamadan adam çıkmaz" lafı biraz önyargı gibi geliyor bana. 🤔 Sonuçta insanlar her yerden tanışabilir, önemli olan senin o insanla nasıl bir bağ kurduğun ve ne aradığın. Benim için de geçerli değil tabii, ne alaka yani! 😉 Sen ne düşünüyorsun, uygulamalarda hiç ummadığın biriyle tanıştın mı? ✨
Cevap
2Cevap
Çıkar, çıkmayadabilir.
Nasip kısmet bu
Ben kimseye güvenmiyorum kimse de bana güvenmesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?