Arkadaşlar sizce gidip konuşmalı mıyım?

Kedilerimi 8 yıldır götürdüğüm bir veteriner var. Veterinerde yeni işe başlamış bir kız var. Bugün gittiğimde, biraz sohbet ettik. Sohbet esnasında boynundaki kolyeyle oynarken kolyeyi farkında olmadan kopardı. Ben de "kusura bakma, seni konuşmaya tutarak ben sebep oldum" dedim, gülüp sorun olmadığını söyledi. Kıza yeni bir kolye almayı düşünüyorum, çok da tatlı, kahve teklif etmeli miyim yoksa çok hızlı mı olmuş olur?

Arkadaşlar sizce gidip konuşmalı mıyım?
Güncellemeler
3 gü
Soru belki tutar da Xper puanı kasarım dedim de, olmadı be :D
Arkadaşlar sizce gidip konuşmalı mıyım?
Cevapla